Sex og graviditet...

Værinne74

Glad i forumet
Er dere like aktive som før eller tenker dere på huleboeren i magen... at en kanskje bør være litt sånn forsiktig...? Jeg lurer litt på dette...[8|]

trur at man bare kan fortsette som før, etterhvert så sier kroppen ifra hvor grensene går... har iallefall ikke hørt noe annet;)

Takk for svar[:)] Vi reiser bort i helga, skal ligge på hotell... hmmm[;)] 

di lisje grisejente!! du håper vel på ein heil vegg med speil kan eg tenke meg!![:D][:D][:D]
ingen fare,god sex som er bra for "mor" er bra for barnet og!!

Ja, masse speil...[:D] Neida... mye anna en kan gjøre[:D][:D] he..he.. Tilbake til alvor her.... har lurt litt på dette, kjenner at jeg kvier meg... men, skal ha det du skriver i bakhodet

I begynnelsen turte vi rett og slett ikke å ha sex vi pga de små spottingene jeg hadde. Men for litt siden bestemte vi oss for at vi skulle prøve sånn helt forsiktig, bare for å se hvordan det gikk, og det gikk kjempebra!he he.. bokstavelig talt. [:D] Ingen spottinger eller noen ting, så nå er det litt mer tilbake til det normale her i allefall, ikke like full fart som tidligere kanskje, he he, men det er vel bare normalt at man er litt mer forsiktig med tanke på lille inni her.. Man skal jo kunne ha sex under graviditeten, med mindre man har fått forbud av legen da med fare for SA, men ellers skal det jo bare være bra det for både kropp og sjel, og ikke minst for paret selv[;)] 

grunnen til at ein gjerne blør etter eit smaleie er fordi slimhinnene er ganske ømtålige i dette området under ein gravi,ganske vanleg å blø litt etter eit samleie...men huske eg tykte det var "skremmande" for tenk om hvis om..
kos doke masse nå mens det enda er tidleg på vei,for når magen kommer er det ikkje så spesielt fristande lengre eller enkelt heller!![:D][:D]

Ikke sant! [:D] he he, blir nok fort litt mer ubehagelig da ja med den store magen.. Og er sant det med slimhinnene som er mer sensitive nå som man er gravid, for ikke å snakke om hele livmorhalsen, he he. Men godt å vite at det er det som er greia i allefall for jeg ble så redd når jeg hadde de første spottingene. Jeg lå kun rett ut i senga jeg i flere dager i frykt for SA. Men da sa legen min til meg at det ville ha skjedd uansett om jeg lå eller ikke, for det er noe som skjer ganske så langt inni kroppen, noe vi ikke klarer å forhindre uansett. Så nå slapper jeg helt av og nyter kjærsten min... hmmm. Og nå skal vi ut og spise og ha det litt romantisk! Hans forslag også vøtt, he he...smelt! Han er så skjønn og god...

Å,... skulle ønske jeg kunne ha det sånn.... har ingen sex lyst pga kvalme!!!! det er så irriterende!!!!
GRRRRRRRRRRRRRR
lengter etter manne min......... SUKK

know the feeling!![8|]
ORIGINAL: hannepålandet

Å,... skulle ønske jeg kunne ha det sånn.... har ingen sex lyst pga kvalme!!!! det er så irriterende!!!!
GRRRRRRRRRRRRRR
lengter etter manne min......... SUKK

Her har det vært dårlig med aktivitet i sengehalmen..frister ikke når jeg blør og er kjempebekymra liksom.

Dårlig her også.... Men vi vil vente litt..... Bekymra her i huset.

Back
Topp