Sex :-O

marlene87

Gift med forumet
Litt kleint men spør allikevell!
Prøvde oss på sex idag og det gikk ikke bra. Lurer på om hodet til lillegutt står veldig langt ned. Det var hardt og ikke mulig for sambo å komme så langt inn. Jeg fikk bare vondt av det.
Noen som har samme probl? Er det mulig at ting har kommet så langt ned at sex ikke er mulig??

Jeg har ikke hatt sex på over en månde. Har nesten ikke hatt det siden jeg ble gravid. Det gjør vondt. Og det er veldig trangt der nede :/

I følge jordmor og noen tegninger hun viste meg var det ikke mulig :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Vet ikke. Men selv er jeg veldig hoven å øm der nede, så det gjør det litt vanskelig og trangt :p
Jeg tror ikke mannen din skal kunne stange den lille i hode, men jeg er ingen ekspert:p

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

for å si det slik så kjenner i alle fall jeg(og samboer) hodet til babyen , og har gjort det en stund.. han ligger ofte godt nedi der.. det er jo ikke hodet som blir truffet direkte, men det ligger jo like bak en «vegg» av vev.. :) slik var det forrige gang også, var sambo som merka at jeg hadde åpning sist sv.skap da han plutselig kunne kjenne direkte på hodet som stod veldig langt ned når vi hadde sengekos.. følte det ble litt mye info, men JA det er mulig..:P

Oi, trodde ikke det gikk jeg. Nå ble jeg redd mannen skal kjenne tuppa, men hun ligger ikke så langt nede :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

for å si det slik så kjenner i alle fall jeg(og samboer) hodet til babyen , og har gjort det en stund.. han ligger ofte godt nedi der.. det er jo ikke hodet som blir truffet direkte, men det ligger jo like bak en «vegg» av vev.. :) slik var det forrige gang også, var sambo som merka at jeg hadde åpning sist sv.skap da han plutselig kunne kjenne direkte på hodet som stod veldig langt ned når vi hadde sengekos.. følte det ble litt mye info, men JA det er mulig..:P

Ja det er det jeg mener:) Ganske sikker på at vi kjenner hodet, men det er jo beskytta av livmorveggen da:) Det var så turn off at det blir sikkert ikke mer sex dette svangerskapet:p

Back
Topp