Flere som nekter sex her jeg vet det skal være trygt å ha sex igjennom graviditeten . Men jeg føler liksom ikke for det , og liksom redd det skal skje noe så jeg har sagt det er stengt frem til uke 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant , bra det er flereStengt på ubestemt tid her så mye som foregår uansett akkurat nå med alle hormonene og forandringene som skjer i kroppen at det siste jeg tenker på er sex
Føler seg ikke så veldig sexy heller da med oppblåst mage, kviser i hele trynet, for ikke å snakke om konstant utslipp fra røffhøltuten, svett lukt og økt utflod + at man bjeffer som en chihuahua eller bare sover eller bare spiser - og da mener jeg gafler innpå som om det er det siste måltid!
Tror ikke mannen min har så veldig lyst på meg heller akkurat nå og det er helt greit!
Flere som nekter sex her jeg vet det skal være trygt å ha sex igjennom graviditeten . Men jeg føler liksom ikke for det , og liksom redd det skal skje noe så jeg har sagt det er stengt frem til uke 12
Samme her Det frister til og med til gjentakelse!Har tenkt det samme. Meeeen...vi havnet på kjøret i går kveld
Samme her Det frister til og med til gjentakelse!
Samme her Det frister til og med til gjentakelse!
hvor i all verden finner dere energien til dette?? Har lyst men orker ikke
Haha! Jeg er også dødssliten, men når gubben frister med sengevals - da er det som om jeg står opp fra de døde Skal sies at det er rett i koma igjen etter at moroa er fullførthvor i all verden finner dere energien til dette?? Har lyst men orker ikke
Haha! Jeg er også dødssliten, men når gubben frister med sengevals - da er det som om jeg står opp fra de døde Skal sies at det er rett i koma igjen etter at moroa er fullført