Sex nekt

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Flere som nekter sex her :hilarious: jeg vet det skal være trygt å ha sex igjennom graviditeten . Men jeg føler liksom ikke for det , og liksom redd det skal skje noe :facepalm: så jeg har sagt det er stengt frem til uke 12 :hilarious:

Stengt på ubestemt tid her:rolleyes: så mye som foregår uansett akkurat nå med alle hormonene og forandringene som skjer i kroppen at det siste jeg tenker på er sexo_O

Stengt på ubestemt tid her:rolleyes: så mye som foregår uansett akkurat nå med alle hormonene og forandringene som skjer i kroppen at det siste jeg tenker på er sexo_O
Ikke sant , bra det er flere :playful:

Enig med dere :shy:

Vi har ca anna kvar dag endo vi :p hadde ikkje klart å venta så lenge :hilarious: men endre seg kanskje om kvalmen kommer meir ekstremt

Føler seg ikke så veldig sexy heller da med oppblåst mage, kviser i hele trynet, for ikke å snakke om konstant utslipp fra røffhøltuten, svett lukt og økt utflod + at man bjeffer som en chihuahua eller bare sover eller bare spiser - og da mener jeg gafler innpå som om det er det siste måltid!

Tror ikke mannen min har så veldig lyst på meg heller akkurat nå og det er helt greit!:hilarious:

Føler seg ikke så veldig sexy heller da med oppblåst mage, kviser i hele trynet, for ikke å snakke om konstant utslipp fra røffhøltuten, svett lukt og økt utflod + at man bjeffer som en chihuahua eller bare sover eller bare spiser - og da mener jeg gafler innpå som om det er det siste måltid!

Tror ikke mannen min har så veldig lyst på meg heller akkurat nå og det er helt greit!:hilarious:

:hilarious:

Testify!

Jeg har heller ikke hatt behovet for det:hilarious: Selvom jeg kjenner jeg savner den nærheten det gir:angelic: men begge går litt rundt i ei boble der det ikke har gått helt opp for oss at jeg er gravid:p Så tror bare at ting må få landa her:hilarious:

Sliter med uvi og er konstant kvalm og trøtt, så det har ikke vært særlig mye fyrverkeri her i det siste.

Siden jeg har opplevd blødning og fortsatt har økning i hcg og symptomer, så er i hvertfall denne bedriften stengt til jeg har fått tatt prøver hos legen og vært på tidlig ultralyd:banghead: Tar ingen sjanser, uansett hvor lyst jeg har:angelic:

Har tenkt det samme. Meeeen...vi havnet på kjøret i går kveld :hilarious:

Nekter ikke, har bare ikke spesielt lyst for tiden :p

hvor i all verden finner dere energien til dette?? :eek: Har lyst men orker ikke :hilarious:
Haha! Jeg er også dødssliten, men når gubben frister med sengevals - da er det som om jeg står opp fra de døde:hilarious: Skal sies at det er rett i koma igjen etter at moroa er fullført:hilarious:

Haha! Jeg er også dødssliten, men når gubben frister med sengevals - da er det som om jeg står opp fra de døde:hilarious: Skal sies at det er rett i koma igjen etter at moroa er fullført:hilarious:

hmm,dette må utforskes nærmere.. Rapport avlegges i morgen :D

Ikke vet jeg, men syns faktisk sexen har blitt bedre etter jeg ble gravid:hilarious: Så her har vi sex jevnlig akkurat som før. Fortsatt symptomer, lite smerter og ingen blødning:happy: Er veldig redd for å få orgasme da, fikk syke smerter av det sist jeg var gravid (ma i uke 10).

Back
Topp