Duskregn Elsker forumet Oktoberskatter 2014 30 Sep 2014 #1 Kan man ha sex når man blør? Er uke 37 å det er ikke modent men kommer ganske mye blodslim. Er blanding mellom gammelt og fiskt blod...
Kan man ha sex når man blør? Er uke 37 å det er ikke modent men kommer ganske mye blodslim. Er blanding mellom gammelt og fiskt blod...
Sofie. Forumet er livet 30 Sep 2014 #2 Nei,de fraråder vel sex ved blødning.....? Og hvis du blør mye/ofte så bør du vel ikke ha sex pga infeksjonsfare.
Nei,de fraråder vel sex ved blødning.....? Og hvis du blør mye/ofte så bør du vel ikke ha sex pga infeksjonsfare.
Duskregn Elsker forumet Oktoberskatter 2014 30 Sep 2014 #3 Åj. Trodde det varbare hvis det var åpning og modent men er kanskje uansett da?
Sofie. Forumet er livet 30 Sep 2014 #5 hvis du har modning/åpning anbefaler de sex for å starte fødsel. Ellers får man beskjed om å la være å ha sex ved blødninger.
hvis du har modning/åpning anbefaler de sex for å starte fødsel. Ellers får man beskjed om å la være å ha sex ved blødninger.
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 30 Sep 2014 #6 Det går helt fint, er jo ikke blødning i den forstand men at det er modning og slimpropp som går Sent from my iPhone using BV Forum
Det går helt fint, er jo ikke blødning i den forstand men at det er modning og slimpropp som går Sent from my iPhone using BV Forum
Chihaya Forumet er livet VIP Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 Novemberlykke 2016 30 Sep 2014 #8 Jeg hadde stått over.
Duskregn Elsker forumet Oktoberskatter 2014 30 Sep 2014 #9 blødningen og slimet har minket veldig.. nå er det egentlig bare brunt det som kommer ut, er det trygt da?
blødningen og slimet har minket veldig.. nå er det egentlig bare brunt det som kommer ut, er det trygt da?
Smørblomst1 Forumet er livet Januarlykke 2020 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ 1 Okt 2014 #10 Eg tror ikkje eg hadde tørt. E det ikkje pga infeksjonsfare de ikke anbefaler sex ved blødning? Men om det stopper opp tror eg at eg hadde kjørt på Sent from my iPhone using BV Forum
Eg tror ikkje eg hadde tørt. E det ikkje pga infeksjonsfare de ikke anbefaler sex ved blødning? Men om det stopper opp tror eg at eg hadde kjørt på Sent from my iPhone using BV Forum
Lovebelly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprilbarna`15 1 Okt 2014 #11 Vet ikke helt om det er så lurt med tanke på infeksjon..