Sex med mensen?

M

My heart

Guest
Har dere sex når dere har mensen?
Vi har ikke det..
i kveld skulle vi kose oss, og under sexen kjente jeg at jeg var veldig våt. Måtte ha på lyset å skjekke.. full i blod. Mensen kom akkurat da
Æsj..
 
Perfekt timing ^^
Skal være akkurat på slutten da ja. Er ikke så delikat.
 
Perfekt timing ^^
Skal være akkurat på slutten da ja. Er ikke så delikat.

Uff, skikkelig turn Off.. skikkelig kjedelig. Mannen har vært borte i 3 uker, jobb og reise. Så får jeg mensen - det er kjipern
 
Synes ikke blodet gjør noe, og han bryr seg heller ikke, men smertene gjør det umulig. Tror ikke det er spesielt spennende å ha sex med frk rusa-på-smertestillende som bare ligger i senga hele dagen og eksisterer.. :shy:
 
Jeg har ikke noe i mot det, men mannen vil ikke.
 
Ja. Om lysten er der så. Men liker det ikke når jeg fossblør, sånn typ dag 1. Men dag 2-3 etter en tampong, og da kanskje i dusjen eller med håndkle under, så gjør det ikke noe.
 
Blør veldig lite så verken jeg eller mannen bryr oss så ja
 
Nope, og jeg er ikke i humør til sånt da uansett. Kramper, fossblødninger, oppblåst og bleh. Nei takk, nok av dager ellers i måneden. :p
 
Vi er ikke noe glad i "å kjøre brannbil"
 
Nei, normalt ikke. Men i din situasjon ville vi nok ha fortsatt i dusjen:hilarious:
 
Prøver å unngå å ha når jeg har (hadde) mensen men mannen min bryr seg ikke om jeg har det når vi skal ha sex:smug:
 
Nei, det er faktisk ikke litt fristende heller.
 
Uff, nei æsj. Hverken jeg eller mannen er i interessert i det. Dessuten syns jeg det er vondt/ømt der bede da.
Men har skjedd noen ganger at nebsrn kommer mens vi holder på :yuck:
 
Back
Topp