sex-lyst??

her i huset er det JEG som er kåt..
og gubben som har gitt meg nekt:P

Finnes ikke kåt om dagen[8D] Så her maser nesten gubben haha

[8|] Har ikke vært merkbar på en stund....

Ikke noe særlig her heller, fra min side hvertfall..

Vi har ikke hatt sex siden jeg fikk positiv etter jeg fant ut at jeg var gravid, og må innrømme jeg er litt "redd" for å gjøre noen skader.. Vet jo at det er helt trygt, men alikevell så tenker jeg litt på det.. [>:] Har hvert så travelt de siste dagene, så sexlysten har ikke vert så mye tilstede hos begge...

Vi har ikke hatt sex siden 9. mai... Har vært kvalm og sliten mye av tiden etter el. Og det var det jo en grunn til =P.
Har ikke mye lyst nå, det har han. Men så langt har jeg lagt inn sexnekt. I hvertfall fram til uke 8 eller 10=P. Superdeppa samboer!

ORIGINAL: ballah

Vi har ikke hatt sex siden jeg fikk positiv etter jeg fant ut at jeg var gravid, og må innrømme jeg er litt "redd" for å gjøre noen skader.. Vet jo at det er helt trygt, men alikevell så tenker jeg litt på det.. [>:] Har hvert så travelt de siste dagene, så sexlysten har ikke vert så mye tilstede hos begge...

Akkurat sånn er det her i huset også!! Vi har ikke hatt sex på 3(!!!!!) uker!! Men så har jeg en sambo som heller ikke tar initiativ, og jeg har ikke sexlyst lenger, så jeg klarer meg[;)][;)]

Det blir ikke så mye nei... mest fordi jeg er så utslitt når jeg legger meg at jeg sovner med en gang...[8D] så hvis det skal bli noe må det taes initiativ andre tider av døgnet... og der er ikke vi så flinke for tiden gitt[8D][;)][;)]

her er vi jo nyforelska å gravid så kåtskapen er der den skal være for å si d mildt:P

dårlig med sex på denne fronten [8D] orker ikke ++ sexlysten er borte..

Blir litt mindre, men ikke mye mindre enn vanlig.

Jeg er jo kanonsliten og kvalm for tiden[:'(]

Og sambo er også sliten, siden han er så snill og tar seg mye av den lille gutten vår mens jeg ligger å spyr på do.

Så vi er slitne og trøtte begge to og da er ikke alltid sex det vi tenker på når vi skal legge oss[;)]

sexlysten er toltalt fraværende fra min side. Stakkars mannen[8D] Men, har hørt at det kan endre seg rundt uke 12?  

Her varierer det fra dag til dag! Kan gå en uke mellom hver gang, men så plutselig har vi gjort det to ganger samme dag[:D]

Her er det full stopp:) Frister ikke en plass. Stakkar frustrerte mann:) Hehe... Men sånn er det nå bare:)

ORIGINAL: prøverpånummer3

Her er det full stopp:) Frister ikke en plass. Stakkar frustrerte mann:) Hehe... Men sånn er det nå bare:)

Jeg har en mann som ikke viser seg interessert en gang[>:][>:] Men bra for meg da[8D][8D]

Back
Topp