Sex livet deres???

Foxy84

Gift med forumet
Jeg er nå 21 uker på vei, og siden jeg ble gravid har vi hat sex 1 gang, men jeg har IKKE sexlyst...mannen min trodde vel at når en ble gravid skulle man få mer lyst...men hos meg går det andre veien.

Ikke har jeg lyst, og når vi først har se føler jeg at ingen stilling er god.

Tror mannen min er litt frusrert, for jeg tror ikke han helt skjønner hva det innebær å være gravid(med hormoner etc)

Hvordan er sexlivet deres, og hva slags stillinger er best for dere?

Jeg tror vi er i samme "krise"   som dere.... hehehe, bare d at min mann burde visst bedre siden dette er graviditet nr 4 :))
Ellers har jeg ikke noen gode forslag om stillingeremoticon

Hørtes jo veldig kjipt ut for dere begge :( 

Vi har vel i grunn sex ganske ofte, men i forhold til hvordan det var før graviditeten har det jo minka litt. Jeg sliter litt med lysten av og til jeg også, men mannen er fantastisk god på å finne den fram likevel :) 

Inntil videre har vi kunnet brukt alle stillinger som før, men jeg merker nå som magen kommer mer ut er det litt tyngre når jeg er øverst. Ellers syns jeg nå som jeg er gravid at det er veldig behagelig hvis jeg sitter over ham, han må gjerne sitte han også, eller hvis jeg ligger på magen og han ligger over. Siden jeg blir fort utmattet må han hjelpe litt mer til, være sterk i armene så jeg holder ut lenger, men ellers er alt egentlig som før :) 

Håper du finner igjen lysten, eller finner noen stillinger som du bare "brenner" for :) 

Hadde dårlig sexlyst de 3 første månedene,men nå er vel sexlivet som før..:)
Merker at alle stillinger ikke er like godt egna nå som før....
Men det viktigste e vel at de får tømt seg disse karan....hihihihi

Hva var nå det igjen??!!

Nei vi har vel hatt sex 2-3 ganger siden jeg ble gravid, og jeg har ikke lyst OVERHODE!! Blir helt uggen bare han tar i meg hehe. Jeg vet nemlig at han har vanvittig lyst.

Takler ikke tanken på sex for tiden heller... Sopp infeksjoner i fleng, magen i veien, vondt i puppa, bekken som er helt uregjerlig. Så blir liksom bare aaaauuuu!!! når vi har oss, så da lar jeg liksom heller bare være.. Kjedelig for han, men det får han bare tåle en gang til. Har vært på denne måten i alle svangerskapene mine, så han vet da at det blir sånn. Siste trimester har lysten min liksom vært på plass igjen, og da har vi hatt mye sex i de foregående 4 svangerskapene, så regner vel med det blir sånn nå også =)

jeg har en god del lyst, men får dessverre sopp infeksjon HVER gang vi har oss så da blir det heller sjeldnere at vi har oss :(  Kondom er ikke så veldig aktuelt føler jeg, men hender vi gjør andre ting enn sex akten da ;p hehe

kan ikke huske at det var sååå gale forrige sv.skap, men men ikke så mange mnd igjen;)

Idasmamma skrev:
Hadde dårlig sexlyst de 3 første månedene,men nå er vel sexlivet som før..:)
Merker at alle stillinger ikke er like godt egna nå som før....
Men det viktigste e vel at de får tømt seg disse karan....hihihihi

HAHAHAHA.... her er jeg heeelt uenig;) hehehehe... jeg kan lett finne på å kreve en gjennomgående massasje fra topp til tå.. for så å sende sambo i dusjen aleine asså!!! her handler det ikke om å få tømt seg nei...... selvgjort er velgjort trøster jeg min mann med;)

lilyofthevaley skrev:

HAHAHAHA.... her er jeg heeelt uenig;) hehehehe... jeg kan lett finne på å kreve en gjennomgående massasje fra topp til tå.. for så å sende sambo i dusjen aleine asså!!! her handler det ikke om å få tømt seg nei...... selvgjort er velgjort trøster jeg min mann med;)

Hehe, signerer den! Her får han beskjed hvis jeg er dårlig eller lignende at får ikke jeg får ikke han :-) 

Hvilket sexliv?? Hahaha neeei blir så kvalm å dårlig etter hver gang, men tar meg sammen av å til for at gubben ikke skal få feil tanker i hode.. Da blir dt som regel i skje stilling eller doggy så han slipper å se de utrolig lite engasjerte ansiktet mitt

her er lysten mindre, men kanskje den kommer tilbake hvert øyeblikk :P?

Vi har nesten mer sex nå enn rett før svangerskapet - da var vi utslitt av all prøving...
Ja, så ikke mindre enn annen hver dag. jeg hadde nøyet meg med mindre, men ikke han nei... he he og det er jo bra, for vi får ikke så mye når babyen blir født, tenker jeg!

Ser ut til at de fleste har samme "problem" :P ..Her er lysten også laber, så jeg krysser fingrene for at den snart er på opptur :)

Ser ut til at de fleste har samme "problem" :P ..Her er lysten også laber, så jeg krysser fingrene for at den snart er på opptur :)

Back
Topp