Sex.. kynnere/rier

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Flere som får kratige kynnere etter sex?
Klarte å holde ut en runde for første gang i 2018. Plages veldig med bekkenet og kvalmen, så blitt lite av det.

Er helt moden,myk og har åpning.
Så håper nesten det er rier.

Sliter veldig med bekkenet og kynnere her også så blir ikke så mye sengekos. Men jeg har hvertfall merket at det kommer flere kynnere og gjerne litt kraftigere kynnere etter sex ja.

Sliter veldig med bekkenet og kynnere her også så blir ikke så mye sengekos. Men jeg har hvertfall merket at det kommer flere kynnere og gjerne litt kraftigere kynnere etter sex ja.

Da er det nok bare kynnere, sov litt etterpå. Så kom kynnerne 4-5 timer etter sex.

Det kommer av at livmoren er en muskel og denne muskelen trekker seg sammen etter sex. Helt vanlig.

Vi har vært flinke til å være aktive dette svangerskapet, og det har vært veldig hyggelig og problemfritt frem til nå. Men side siste par gangene har jeg fått så sinnssyke smerter i rygg/bekken med strålinger nedover bena etter sex. Det varer ut dagen og Paracet hjelper ikke. Så etter sist gang nå sa jeg at mer kos får bli med kondom eller vente til etter fødsel. Tipper det er spermen som gjør det, ettersom det kan gi rier sånn på slutten av et svangerskap..

Flere som får kratige kynnere etter sex?
Klarte å holde ut en runde for første gang i 2018. Plages veldig med bekkenet og kvalmen, så blitt lite av det.

Er helt moden,myk og har åpning.
Så håper nesten det er rier.
Er du helt moden og det har begynt å bli åpning kan sex fremskynde fødsel. Det er et stoff i sæden som kan framprovosere rier, det samme stoffet bruker de i drypp som skal forsterke riene hvis fødselen drar ut. Men uansett er det ikke uvanlig med kynnere etter sex. Ved orgasme får man kramper i livmoren. Men det går oftest over kort tid etterpå. Hvor langt er du på vei?

Er du helt moden og det har begynt å bli åpning kan sex fremskynde fødsel. Det er et stoff i sæden som kan framprovosere rier, det samme stoffet bruker de i drypp som skal forsterke riene hvis fødselen drar ut. Men uansett er det ikke uvanlig med kynnere etter sex. Ved orgasme får man kramper i livmoren. Men det går oftest over kort tid etterpå. Hvor langt er du på vei?

Husker fra sist svangerskaps at det ble endel kynnere, men de begynte som regel rett etter og varte ikke lenge.Er i uke 35+6, fortsatt kynnere/rier med 8-9minutters mellom rom. De fleste er ubehagelig og noen er skikkelig vond. Så håper nesten det tar seg opp snart.

Back
Topp