Sex inspectors på TV3

AngeLine

Gift med forumet
Hei!

Noen som så dette programmet her? Må si jeg synes det var bra jeg... [:D]
 
Hehe, vi fulgte nøye med begge 2 her også... [;)] Men kan du tro henne?! Løyet om noe sånnt så lenge? Må jo være vanskelig å stole på en person etter noe sånt... det er jo såpass viktig!?
 
Nei, sånnt er det ikke LOV å lyve om... ble helt rystet! Bedre å være ærlig! Ærlighet varer lengst! [:)]
 
Enig med deg der... Synes bare det var vanvittig drøyt å lyve om noe sånnt såå lenge, var jo over 1 år!? De (S)expertene var jo kule da! [;)]
 
Tenkte på akkurat det samme faktisk! Lurer også litt på hvordan hun klarte å feike.. Jeg trodde det skjedde ting der nede som ikke var mulige å simulere.. Men så vet jo ikkje jeg hvordan det føles da.. Har aldri vært inni meg selv når jeg har kommet[8D]
 
var jo ganske lærerikt. men at hun kunne lyve om å få orgasme var litt drøy, stakkars mann, må være litt nedtur for han. trodde alle viste at de fleste kvinner ikke får orgasme ved sex. men der tok jeg sanneli feil.
 
Når gikk dette programmet??? Fikk ikke med meg det jeg.
Klem
 
Hei! Ny runde i kveld, kl.21.30 på TV3!! Så følg med jenter.... se og lær [;)]
 
Hei igjen jenter!!! Ville bare minne dere om i dag kl. 21.30!! Jeg syntes det var skikkelig bra program!
 
ja, må få det med meg i dag, såg det ikkje sist gang.
 
Nå såg ikke jeg det sist gang, men det var litt kjedelig idag..
Men sambo gikk rett i dusjen nå så det blir nok litt action i kveld!
Og bra er det, for nå er jeg utsultet! [8D]
Bompi bompi! [;)]
 
Tror programet får fart i mange jeg!!!!
 
jeg hvet i allefall at jeg får nytte av det programmet senere har en liten tulle på tre måneder.
de gjorde rett i å lage det programmet. tror det vil hjelpe mange familier og par
 
Har tatt det opp selv, er jo Tufte på tvnorge.... får se det før vi kryper til køys. Hehe, kanskje jeg slipper å voldta typen min i kveld [;)][;)]
 
Back
Topp