Sex....Igjen...

Frk.Careface

Glad i forumet
Vi har prøvd et par ganger uten det store hellet så nå har vi gått til innkjøp av glidemiddel. Men det kjennes helt rart og innimellom var det faktisk litt ubehagelig. Er det normalt? Er 11 uker siden jeg fødte nå. Har kjempe lyst å komme igang igjen for kjenner jeg savner det MYE. PLIS si at vil gå seg til og at jeg ikke er dømt til å ha et cræp sexliv de neste 60 årene[&o]

jeg vet ikke så mye om det da egentlig, men her kjentes det litt rart, nesten ubehagelig helt i begynnelsen de første gangene, men nå er det helt supert fra start til slutt[:D]
Nå trenger vi ikke glidemiddel lenger heller[:)]

Tæænk ju. Håper det er likt her![:D]

Synes det va ubehagelig di første gangene da han, hehe, "skulle inn". Men når det var overstått så gikk det fint resten. Men ser for meg at det hadde vært bedre med glidemiddel, men d hadde vi ikke[:)]
Nå er det ingen problem, og gjør ikke vondt. Så tror det er di første gangene som er verst, så går det seg til.
Håper det funker for dere!!![:D][:D]

Haha. Eg syns det va ubehageligt onna heile akten eg. Føle liksom eg kjenne der di har klippa uden at eg vett kor d e[&o][8D] Sikkert litt min "feil" og, va kje super avslappa for va redde for at d sko gjør vondt. Men satse på at det går seg te me litt "øving" eller ei flaska vin[8D] hehe

ORIGINAL: Frk.Careface

Haha. Eg syns det va ubehageligt onna heile akten eg. Føle liksom eg kjenne der di har klippa uden at eg vett kor d e[&o][8D] Sikkert litt min "feil" og, va kje super avslappa for va redde for at d sko gjør vondt. Men satse på at det går seg te me litt "øving" eller ei flaska vin[8D] hehe

Ja, hvis du anstrenga deg kan eg godt forstå d blei ubehagelig. Prøv me litt vin ja så ska du se d blir bedre[:D] Hadde litt alkohol innabords 2 gang vi hadde oss, og kan si jeg kjente ingen smerte da[:D][:D]

Etter jeg fikk storesøster gikk det fuckings 8 mnd!!!! før sex var godt igjen.....
Revna og ble klipt en del da, så gikk til slutt til gyn for å sjekke at alt var som det skulle..

Men fant ut at hvis jeg satt oppå så ble det mye bedre [:)]

Denne gangen har jeg ikke prøvd enda, skal sette inn spiral om en uke, så finner det vel ut etter det [:)]

så ja, er veldig vanlig at sex ikke er så veldig godt den første tiden [:D]

nå er det 3 mnd siden fødsel og ikke før den siste mnd har sex begynt å bli veeeldig godt igjen :-)
vi hadde nok sex litt tidlig, så er kanskje ikke rart d var litt merkelig til å begynne med... var vel ikke mer enn 4 uker etter fødsel.. syns det var tidlig :-P men følte meg klar da. (lysten kom tilbake etter 9 mnd [:)] )

Er litt glad det ble keisersnitt kjenner jeg [:D] Sex etter 6uker og sex nesten hver dag[:D]
Ingenting vondt

hihi[:D]

Vi har bare hatt sex to ganger, nesten tre etter at mini ble født [X(] Har kjempelyst, men det var så sinnsykt vondt at jeg ikke klarte mer[X(] Tror vi må kjøpe inn glidemiddel...

ORIGINAL: delphi

jeg vet ikke så mye om det da egentlig, men her kjentes det litt rart, nesten ubehagelig helt i begynnelsen de første gangene, men nå er det helt supert fra start til slutt[:D]
Nå trenger vi ikke glidemiddel lenger heller[:)]

Signerer den![8D]

Her gjorde det veldig lite vondt første gang...Hadde trodd det skulle være helt j..... vondt!

Men det gikk fint og nå er det supert

ORIGINAL: *Glufsa*

Etter jeg fikk storesøster gikk det fuckings 8 mnd!!!! før sex var godt igjen.....
Revna og ble klipt en del da, så gikk til slutt til gyn for å sjekke at alt var som det skulle..

Men fant ut at hvis jeg satt oppå så ble det mye bedre [:)]

Denne gangen har jeg ikke prøvd enda, skal sette inn spiral om en uke, så finner det vel ut etter det [:)]

så ja, er veldig vanlig at sex ikke er så veldig godt den første tiden [:D]

Oooh MAN:O håper virkelig ikke det blir likt her. [:o] Var alt som det skulla da du gikk til gyn da? Får prøve oss litt frem og håpe det går seg til[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

sex

men du hadde vell KS så kanskje ikke rart det er for deg[8D]

ORIGINAL: cris10na

Vi har bare hatt sex to ganger, nesten tre etter at mini ble født [X(] Har kjempelyst, men det var så sinnsykt vondt at jeg ikke klarte mer[X(] Tror vi må kjøpe inn glidemiddel...

Ja lurt å gå til innkjøp av glid, fønktet dårlig uten her[&:]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

sex

men du hadde vell KS så kanskje ikke rart det er for deg[8D]

hehe, ja sant, dårlig gjort av de med KS og snakke om sex som er godt [8D]

Vi har prøvd et par ganger uten det store hellet så nå har vi gått til innkjøp av glidemiddel. Men det kjennes helt rart og innimellom var det faktisk litt ubehagelig. Er det normalt? Er 11 uker siden jeg fødte nå. Har kjempe lyst å komme igang igjen for kjenner jeg savner det MYE. PLIS si at vil gå seg til og at jeg ikke er dømt til å ha et cræp sexliv de neste 60 årene[&o]

Ganske sporty om dere har et bra sexliv når dere er bortimot 80 år:P hehe

ORIGINAL: *I have a dream*

Ganske sporty om dere har et bra sexliv når dere er bortimot 80 år:P hehe

haha..har STORE planer om det! [:D]

Back
Topp