Sex i svangerskapet

Lavendella

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Hei alle sammen!
Gravid med første (5+4 i dag), og ny til forumet :hello

Noen flere enn meg som opplever sex annerledes nå som man er gravid?
Jeg vet jo det ikke kan skade embryo/fosteret, men det føles allikevel litt rart.. Synes også det føles litt ubehagelig i livmor etter orgasme, murringer og spenning i området en stund etter. En orgasme er jo sammentrekninger i livmoren, så det hele oppleves kanskje annerledes når man er gravid? :think005

Noen av dere som har det liknende, eller er det bare meg? :smiley-angelic006

Jeg er 5+3 idag :)
Må innrømme at jeg er ekstremt kåt og får en intens orgasme. Etter orgasmen verker det helt sykt nedentil akkurat som om det gjør vondt, fordi jeg har vært så kåt. Det har seriøst doblet seg etter at jeg har blitt gravid:smiley-bounce022 (beklager detaljene, haha).:smiley-ashamed008
Da vi hadde sex i går, så merket jeg det stakk bittelitt i venstre side, ikke vondt. Tenker litt over det, men så forsvinner tankene ganske kjapt:happy112

#hormoner

Jeg er 4+5 idag :) jeg mister egt sexlysten når jeg er gravid.. men når vi har det så føler jeg ubehag. Altså det gjør nesten litt vondt egentlig. Og da mister jeg lysta enda mer. I tillegg er ingen stillinger noe behagelig heller for alt gjør vondt, både i livmor og i ryggen. Nesten som at han treffer noe inni der, og det jeg får vondt av. Så det gjør At jeg mister lysta veldig

Til vanlig får jeg spontan lyst på sex fra mens til eggløsning. Ellers så må mannen min ta initiativ. Da tar det litt mer tid å få lyst. Som gravid får jeg aldri lyst av meg selv. Helt fin sex når vi først er i gang, men veldig tungstartet:)

Har mye sex som vi også hadde før graviditet..Men å få orgasme er helt forferdelig vondt , sterke sammentrekninger under orgasme:eek:

Sniker litt fra april. Vi har nesten ikke hatt samleie siden vi fant ut at vi var blitt gravid. Vi ønsker begge å være litt forsiktige pga babyen og jeg har nesten ikke vært kåt i det siste.

Jeg er 5+3 idag :)
Må innrømme at jeg er ekstremt kåt og får en intens orgasme. Etter orgasmen verker det helt sykt nedentil akkurat som om det gjør vondt, fordi jeg har vært så kåt. Det har seriøst doblet seg etter at jeg har blitt gravid:smiley-bounce022 (beklager detaljene, haha).:smiley-ashamed008
Da vi hadde sex i går, så merket jeg det stakk bittelitt i venstre side, ikke vondt. Tenker litt over det, men så forsvinner tankene ganske kjapt:happy112

#hormoner

Jeg har lest i sånne lister over tidlig graviditetssymptomer at det er normalt å bli veldig kåt etter man har blitt gravid - men det symptomet har visst uteblitt hos meg :smiley-ashamed004 Jaja, folk er nå forskjellig! Man kan nå håpe det kommer etterhvert (no pun intended) :cool14

Kjenner meg igjen i det flere av dere skriver her, med ubehag ved orgasme og at det er litt mer jobb for å få sexlysten. Har hørt veldig lite om at folk har denne problematikken, så godt å lese at jeg ikke er alene! :happy119

Her blir det lite av det, ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi jeg alltid begynner å blø, det er litt skremmende :)

Sniker litt fra april. Vi har hatt mye sex i det siste og det føles godt. De første ukene tokk vi det litt rolig fordi jeg følge meg litt øm, han botnet meg ikke fordi livmorhalsen var så følsom. Nå går det helt greit igjen, er 10+.

Back
Topp