Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er nå i uke 24 og har hatt 2 blødninger, en i uke 8 og en i uke 10, var å sjekket med ultralyd begge disse gangene og alt var greit, men fikk beskjed om å unngå samleie. Dette har jo da gjort at jeg ikke har turt å ha sex etter dette
Er det trygt å ha sex nå i uke 24 og fremover, eller bør vi la være pga tidligere blødninger?
Så leit at de ikke gav deg et mer konkret råd om hvor lenge dette var anbefalt, og årsak. Jeg vet ikke hvorfor de gav deg dette rådet og derfor vanskelig for meg å si at nå er det greit.
Er alt normalt i svangerskapet og ingen blødninger ser jeg i utgangspunktet ingen grunn til at du nå ikke skal kunne ha sex. Du skal på kontroll nå rundt svangerskaps uke 24 ( etter anbefalinger av helsedirektoratet) så spør legen eller jordmoren din som kjenner din situasjon om det er noen årsaker spesifikt for seg som gjør at du ikke bør ha sex.
Ønsker deg masse lykke til og håper at du nå får klarsignal