Sex i svangerskapet?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Vet ikke helt om dette blir litt vel privat, men hva tenker dere?

Går det greit mentalt å ha sex som vanlig? Er dere redde for å blø eller gjøre noe "feil"?

Mannen og jeg var på stand-up-show i fjor og da tullet komikeren litt med dette i forbindelse med at stadig yngre barn får mobil.... da var det mest sånn "Snart skal jeg bli født og da får jeg møte pappa... #awkward" .. :P

Her har vi sex som vanlig[emoji5]
Det er faktisk ikke en av de tingene jeg har vært bekymret for i hele tatt. (Jeg har bekymret meg for alt mulig annet).

Sex som vanlig her.. Er litt mindre og roligere når jeg kjenner livmora strekk på seg [emoji85]

Jeg var veldig bekymret i starten siden vi mistet sist (hadde ingenting med sex å gjøre :P ). I uke 4-5 var det litt ubehagelig, som om livmorhalstappen kanskje var litt langt ned..? Siden har det vært helt som normalt :) Litt lenger ut i svangerskapet kan det være litt ubehagelig med orgasme, da livmoren trekker seg sammen, men det er heller ikke farlig :)

Hadde sex 2 ganger de første 12 ukene, prøvde flere ganger men det gjorde vondt! Sist gang nå var det som vanlig, men da kjente jeg at livmora ble dyttet opp i magen for hvert støt - og det føltes helt sprøtt ut! Flere som har opplevd det? (beklager hvis det ble mye informasjon[emoji85])

Har liksom mistet litt lysten for tiden:wacky: Satser på det kommer seg i gjenn.

Jeg er kvalm og svimmel 24/7, sexlivet er ikke-eksisterende for øyeblikket. Jeg ble skikkelig kvalm i uke 6/7, og er i uke 9 nå. Håper å kunne gjenoppta aktivitetene når kvalmen roer seg, ellers blir det ni lange måneder for oss:oops:

Her har vi sex som vanlig, eller vi har d mindre enn før. Jeg sliter med st jeg er så trøtt, så prioriteter å sove [emoji28]

I starten var jeg så oppsvulmet der nede og kunne ikke ha sex fordi vi rett å slett ikke fikk den inn [emoji85]

Sex som vanlig, fram til vi fikk forbud av lege i helga.. 2-3 uker uten, pga forliggende morkake og mye blødninger..

Back
Topp