Sex i svangerskapet

Samme her... trur vi må roe ned noen dager.. men tror egentlig det er helt tilfeldig med menssmertene.. vet det er vanlig å få det etter orgasme.. jeg hadde menslignende smerter gjennom alle mine svangerskap.. ikke bekymre deg :Heartpink

Tusen takk for svar, skal jo ikke være risikabelt å ha sex under normalt svangerskap, men det er fortsatt tidlig så får kanskje ta det med ro noen uker..

Hvordan er sexlivet om dagen?

Vi har ikke hatt sex etter positiv test.. Jeg vet at jeg sikkert bare er overnervøs men jeg tør ikke så tidlig. Jeg er litt nervøs for å miste og at noe skal skje på grunn av det.

Er det flere som tenker som meg? Er det noe i det eller er det ingen fare?

Skal visst ikke være farlig, men jeg har ikke den store lysten om dagen.

Eg tørr rett å slett ikkje, ikkje før tul ihvertfall. Forge gang beg eg blø og d endte med MA så e livredd for å beg blø igjenn. Har i tillegg hatt en del murringer og strekkinger så forma har ikkje helt vert der.
Enig med deg.. samme skjedde med meg. Har vært stopp siden midten av Mars for min del.. [emoji21]

Her feires positiv test ganske ofte:p
Når jeg tenker meg om så er det å sex min minste bekymring

Man får seg en skrekk da ja.. [emoji17]Satser på at lysta kommer igjenn når vi fått bekrefta at alt er bra[emoji4]
Satser på det. Jeg tenker at det kommer når en er klar for det, orker ikke tvinge frem noe liksom [emoji4]

Lysten er gjerne der men jeg har vært mye kvalm og uggen i magen. Men han har fått seg en BJ her og der så jeg ikke skal få så dårlig samvittighet [emoji85]

Her blir likt eller mer en før. Men det er såklart avhengig av dagsformen. Forrige svangerskap hadde vi oss natta før lille ble født! :-) fikk rier noen timer senere.

Jeg er også ganske redd for at det skal gå galt.
Har gyn time på mandag, så jeg lurer på om jeg venter til etter det..
Samboer spøkte med at når blir det ikke sex på 9 måneder, så han stresser meg i allefall ikke med sex. Og det føles godt :)

Var småstressa forrige uke da jeg følte vi kanskje burde hatt mindre sex, men roet meg nå.
I et normalt svangerskap så vil ikke sex forårsake SA, så vi koser oss :)

Rock-n-roll her. Kan ikke bli bedre.
Første graviditet sex inntil dagen før.
Andre graviditet. Sexnekt fra sykehuset.

Masse sengekos her nå :) kvalmen har dempet seg og ikke like bekymret som for noen uker tilbake.

Back
Topp