Sex i svangerskapet

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvordan er sexlivet om dagen?

Vi har ikke hatt sex etter positiv test.. Jeg vet at jeg sikkert bare er overnervøs men jeg tør ikke så tidlig. Jeg er litt nervøs for å miste og at noe skal skje på grunn av det.

Er det flere som tenker som meg? Er det noe i det eller er det ingen fare?

Jeg har ikke hatt lyst for er kvalm, hatt mye murringer og vært en del bekymret..
Men har hatt veldig rolig sex..

Har ikke hatt sex de siste uken, men det er fordi jeg jobber bare senvakter, er ikke hjemme før 2330, og da har gubben allerede lagt seg[emoji85] forrige svangerskap hadde vi ofte sex, hadde sex fram til 1 ule før termin[emoji4]

Trur ikke det e noe farlig å ha sex, det lille frøet er ganske trygt plassert[emoji4]

Jeg er også litt redd, og har generelt hatt litt liten sexlyst etter positiv test. Har derimot googlet det, og det ser ikke ut som at det kan skade fosteret på noen slags måte. Så det er nok trygt. Men det har likevel blitt utsatt her i huset... Blir nok å prøve etterhvert...

Jeg er også litt redd, og har generelt hatt litt liten sexlyst etter positiv test. Har derimot googlet det, og det ser ikke ut som at det kan skade fosteret på noen slags måte. Så det er nok trygt. Men det har likevel blitt utsatt her i huset... Blir nok å prøve etterhvert...

Nei, sexlysten har heller ikke vært det helt store her. Jeg har også googlet litt og det står ikke noe sted (såvidt jeg kan se) at det kan fremprovosere SA og skjer det så er det jo en grunn til det og da hadde det skjedd uansett. Men jeg er likevel nervøs..

Stakkars mannen :hilarious:

Sist fikk eg heeelt avsmak på det gjennom hele svangerskapet.

Ska prøve å unngå deg denne gangen. Men vi har ikje hatt sex siden før innsett. Pga eg sku gå på vaginalstøtte i form av progesteron. Og etter positiv test har liksom ikje lysten vært der helt. Håper den kommer tilbake etter TUL

1 uke siden sist. Er såå kvalm at det er uaktuelt for tiden[emoji85] også sliter jeg litt med masse nærkontakt når jeg er gravid. [emoji28][emoji85] med dårlig form og en ekstrem luktesans....[emoji85]

Samme her :p nesten så mannen ikke orker mer :eek::p

Her er mannen strålende fornøyd, sist ble det 9 laaaange måneder uten så mye som et kyss, var så kvalm og dårlig at all kroppskontakt var helt utenkelig, så nå setter vi pris på at lysten er tilstede[emoji5]

Vi har ikke vært til med noe siden positiv test, men vært mye jobbing og sykt barn + formen har vært litt opp og ned ;) stakkar mannen :confused:

Samboer tørr ikke.. Redd for og poke hodet[emoji23] Han hørte til og med at jordmor sa det gikk greit sist jeg var gravid [emoji12]

Litt direkte, men nå er jeg litt bekymret etter å ha hatt sex de siste dagene. Føler jeg har litt mens smerter nedentil... bekymret for om det var så lurt..
Følelse at det verker på en måte..

Last edited:
Litt direkte, men nå er jeg litt bekymret etter å ha hatt sex de siste dagene. Føler jeg har litt mens smerter nedentil... bekymret for om det var så lurt..
Følelse at det verker på en måte..
Samme her... trur vi må roe ned noen dager.. men tror egentlig det er helt tilfeldig med menssmertene.. vet det er vanlig å få det etter orgasme.. jeg hadde menslignende smerter gjennom alle mine svangerskap.. ikke bekymre deg :Heartpink

Eg tørr rett å slett ikkje, ikkje før tul ihvertfall. Forge gang beg eg blø og d endte med MA så e livredd for å beg blø igjenn. Har i tillegg hatt en del murringer og strekkinger så forma har ikkje helt vert der.

Ingen sexlyst. Men bruker progesteron, så frister ikke sånn sett heller.
Sist svangerskap var det heller ingenting før etter uke 12. Men da var det vondt å ha sex, så ble veldig lite.

Back
Topp