sex i rugeperioden

1Hege

Forelsket i forumet
Hei, jeg lurer på om det er noen som har noen innvendinger på å ha/ikke ha sex i rugeperioden fram til testdatoen??[;)]

hei,.. det skal vel i grunn ikke ha noe å si, tror ikke spira unngår å feste seg pga sex, men om jeg kommer til å ha det veit jeg ikke om jeg tør..hehe[:D] si fra om du finner noe vettug svar da...

Står på ett papir jeg fikk med fra st.olavs om at seksuelle aktiviteter kunne fortsette akkurat som før! Så gjør som du vil! DET ER LOV [:D]

(min mann er borte, har "laga baby" helt selv,så slipper å tenke på om jeg skal våge å ha sex eller ikke)

ORIGINAL: Emmas mamma!

Står på ett papir jeg fikk med fra st.olavs om at seksuelle aktiviteter kunne fortsette akkurat som før! Så gjør som du vil! DET ER LOV [:D]

(min mann er borte, har "laga baby" helt selv,så slipper å tenke på om jeg skal våge å ha sex eller ikke)

litt jomfru maria ute å går?? hehe[:D]

ORIGINAL: 1Hege

Pappan var å tittet innom "barna" sine i går sjø[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

kos å hilse på da[:D]

Kjære Babytutta, det er så godt som like bra som Jomfru Maria ja [;)] Er faktisk født i jomfruens tegn,så det er ganske jomfruelig dette opplegget her [:D] [:D] [:D]

ORIGINAL: Emmas mamma!

Kjære Babytutta, det er så godt som like bra som Jomfru Maria ja [;)] Er faktisk født i jomfruens tegn,så det er ganske jomfruelig dette opplegget her [:D] [:D] [:D]

hehe...[:D]

jeg fikk beskjed å ikke ha sex den første uka

ORIGINAL: hegemw

jeg fikk beskjed å ikke ha sex den første uka

Jeg fikk også beskjed om at det kunne være lurt å vente. Men vet ikke om det hadde noe med ruginga å gjøre eller om at det var for at det kunne være sårt. Husker ikke.. Jeg hadde uansett ikke sex i den ventetiden... Jeg var ganske øm pga overstimuli...

Back
Topp