Sex i innspurten

EllemEllen

Blir kjent med forumet
Det nærmer seg termin for de fleste nå og det er vel helt andre ting som står høyest på pri-lista.. Men jeg er litt nysgjerrig på akkurat dette, og i forhold til om jeg er "normal/unormal". Har selv 34 dager igjen til termin, men vi har fortsatt sex. Ikke veldig ofte, ca 1 gang hver 10.dag. Men vi har sex. Kjenner jo at det skal mye til før jeg tenner og timing på dag/kveld er utrolig viktig. Etter 21 på kvelden er nesten helt utelukket for eks, da vil jeg bare ha kos og klem og nærhet.
Så damer, er jeg normal eller unormal?

Hørres likt ut som her. Hadde mer lyst sist. Men nå er eg trøttere og har mer vondt. Så blir ikkje så ofte. Og mannen er redd for at eg skal få vondt så han maser ikkje heller.. Setter mer pris på og sitte i armkroken nå en og ha sex.. Kjenner eg gleder meg til og ha sex uten magen. Er tungt og bevege seg i senga nå :p

Alt er vel normalt i et svangerskap ;) her er det lite for tiden, timingen og klokken er viktig, men er sliten om dagen og sovner støtt og stadig :p

Har lyst på sex, men kjenner heller ikke den store tenninga, ikke har jeg energi heller. Sammen med vondter i kroppen gjør det at det blir sjeldent. Planen er alikavell å prøve å prioritere å klemme inn lott mer sengekos ukene framover siden det kan bli enda mindre etter fødsel :p vet mannen har lyst på selv om han verken maser eller klager...

Det er nok ikke særlig tenninga her heller, tanken er jo der ofte men så er det timingen og orket ellers i hverdagen. Så vi tok oss faktisk selv nå i å gå uten i over en måned! :p

Godt å høre at vi ikke er alene.
Når det er sagt så prøver jeg å gi mannen min litt ekstra kos et par ganger i uka. For selv om jeg ikke har lyst eller har energi så gjelder jo ikke det han. Han maser eller klager aldri, men jeg merker jo at enkelte dager har han veldig lyst! Og da gleder det meg at jeg kan gi han litt tilbake uten de store anstrengelsene fra min side. Jeg tenker også på at det kommer en tid etter fødselen hvor heller ikke dette er aktuelt, så jeg tror jeg vil prøve å være litt ekstra oppmerksom de neste ukene. Jeg er heldig som har en så fin mann som gir meg ubegrenset med armkrok- og holde hånda-kos når jeg trenger det, uten at han forventer full pakke. ❤️❤️❤️

Sex? Hva er det? Jeg kan så vidt skimte sist gang vi hadde det, men hvor lenge det er siden aner jeg ikke. Månedsvis! Null sexlyst blandet med elendig kropp. Synes ikke spesielt synd i mannen heller. Hva får han ut av å ha seg med noen som ikke har lyst, liksom, hehe. Vi vet begge at det tar seg opp igjen etterpå, så vi stresser ikke med det.

Jeg tenker at alt er normalt, noen vil ha mer og noen vil ha mindre. Og noen vil ikke ha i det hele tatt :P

Sex? Hva er det? Jeg kan så vidt skimte sist gang vi hadde det, men hvor lenge det er siden aner jeg ikke. Månedsvis! Null sexlyst blandet med elendig kropp. Synes ikke spesielt synd i mannen heller. Hva får han ut av å ha seg med noen som ikke har lyst, liksom, hehe. Vi vet begge at det tar seg opp igjen etterpå, så vi stresser ikke med det.

Jeg tenker at alt er normalt, noen vil ha mer og noen vil ha mindre. Og noen vil ikke ha i det hele tatt :p

Haha... Er litt enig med deg ;) Vi driver i tillegg med oppussing, så energien er ikke på topp hos noen av oss. Og han er veldig opptatt av at vi begge skal ha gleden av sexen, ellers nekter han faktisk å kle av seg ;) Men det viktigste for oss er gleden med graviditeten og alt som kommer, og vi har ikke på noen måte sklidd fra hverandre - vi har bare rett og slett kommet til et nytt steg i forholdet :Heartpink

Med dei to første var det ingenting sånt i det heile tatt, denne gongen er det bra aktivitet på soverommet. Har hatt meir lyst enn vanlig, men no i det siste har det begynt å bli tungt å få til. Men kos blir det uansett. Og ein kvikkas på soverommet mens ungane leikte her i går. Kjekt med store ungar!

Kjenner det er veldig godt at den delen av samlivet eksisterer framleis, sjølv om frekvens og gjennomføring varierer. Det gir ein veldig god nærhet som mangla mykje i forrige forhold...

I forrige graviditet startet riene en time etter sex ;)
For de som begynner å bli klare for sånt :D
Dagen etterpå her! ;) ...men må ha skjedd saker iløpet av natten også, for hadde menssmerter da jeg var på do den natta og våkna kl 06 av at vannet gikk. :D

Back
Topp