Sex i graviditeten

Vet dette er litt vel privat men jeg er nysgjerrig:woot: Etter jeg fant ut at jeg var gravid så har jeg mistet helt lysten, aner ikke om dette er psykisk eller har noe med forandringer i kroppen å gjøre !? Men har jo lest at det ikke er farlig, så det er vel bare å kjøre på igjen :smiley-angelic003 Hva er deres erfaringer?

Jeg tør ikke før uke 12, føler meg aldri trygg før da. Selv om jeg også har lest at det er helt ufarlig, men er jo ikke vits hvis jeg bare skal ligge der å være redd for å miste :-P
Men lysten har alltid kommet tilbake igjen etter jeg har passert uke 12 og sett på ultralyd at alt er fint :-)

Lysten kommer nok tilbake hos deg også etterhvert:-)

Har hatt null sexlyst siden storebror ble født for over to år siden :p Det har verken blitt verre eller bedre nå når jeg er gravid igjen.

Lysten er der, men kvalmen ødelegger:hungover: er så sykt kvalm på ettermiddagen og kvelden at det blir det ingenting av:hilarious:

Det er ingen grunn til å ikke tørre å ha sex. Det er absolutt ikke noe farlig i det hele tatt. Det står om sex og graviditet både på nhi.no og helsenorge.no.

Vi har sex en til to ganger i uka, men kvalmen har satt begrensinger for denne uka. Ut over det så har han fått beskjed om å ikke gå for dypt - selv om jeg vet det ikke er noen fare:hilarious::hilarious:

Jeg fikk beskjed om å ikke ha sex av legen pga jeg har hatt så mye spotting. (Fra uke 5) Men aner ikke hvor lenge jeg må avstå fra dette :confused013 Men kjenner jeg ikke hadde klart å slappe av ved samleie nå pga redd noe skal «trigge» :playful: Litt kjipt, for lysten er der :joyful:

Back
Topp