Sex i graviditeten

SKims

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Snøfnuggene 2025 ❄️
Vet dette er litt vel privat men jeg er nysgjerrig:woot: Etter jeg fant ut at jeg var gravid så har jeg mistet helt lysten, aner ikke om dette er psykisk eller har noe med forandringer i kroppen å gjøre !? Men har jo lest at det ikke er farlig, så det er vel bare å kjøre på igjen :smiley-angelic003 Hva er deres erfaringer?

Jeg tør ikke før jeg har nådd uke 5. Vet det sikkert er dumt, men er så redd for at det skal sette i gang en abort

Mista heeeelt lysten selv! Er ikke fordi jeg er redd, vet at sex er helt ufarlig. Men har bare ikke lyst i det hele tatt. Og jeg pleier ha veldig stor sexlyst til vanlig. Må være hormonene tenker jeg

Jeg er kvalm hele dagen. Så. :p

Jeg har rett og slett vært redd for at når det poker noe oppi der så skal det utløse noe. Herregud, vet jo bedre og at sex er safe, men føler ikke at det har vært "verdt å risikere det". Her har det gått i andre ting utenom penetrering. Pardon my French!

Haha digger spørsmålet.. jeg kjenner lite lyst for tiden. :singing::singing::singing::singing:

Jeg tørr rett og slett ikke! Ihvertfall ikke enda!

Etter nesten et år med «sextimeplan» nyter jeg at vi ikke «må» ha sex. Jeg er også nervøs for at det skal sette i gang noe, at jeg skal blø eller noe. Så har stoppet opp her. Tar seg nok opp igjen etterhvert, tenker jeg.

Etter nesten et år med «sextimeplan» nyter jeg at vi ikke «må» ha sex. Jeg er også nervøs for at det skal sette i gang noe, at jeg skal blø eller noe. Så har stoppet opp her. Tar seg nok opp igjen etterhvert, tenker jeg.
Jeg har det likt!

Samme her

Samme her også :)

Jeg har syyyykt lyst men tørr ikke. Skal spør om det når jeg har tul.

Er ikkje alltid eg har like mye lyst, men fytti - merket at eg er mye mer følsom, og kommer mye kjappere, litt for kjapt av og til! :love7

Sniker. Har mistet lysten i begge svangerskap, er som en bryter som skrus av. Er nok hormonelt hos meg.

Jeg turte ikke før i slutten av forrige uke (nå er jeg 6+2). Jeg har veldig lyst for tiden, når kvalmen har roet seg utpå dagen, men jeg ville gjøre det med vilje noen ganger nå før TUL på mandag (7+0), fordi hvis alt er i orden da, så tør jeg det fremover også :joyful:

Jeg har rett og slett vært redd for at når det poker noe oppi der så skal det utløse noe. Herregud, vet jo bedre og at sex er safe, men føler ikke at det har vært "verdt å risikere det". Her har det gått i andre ting utenom penetrering. Pardon my French!
Hahaha, det samme her!!:D:D:D

Går fortsatt på Crinone så reeeelativt ufresh å holde på nedi der. Får klare meg på egen hånd så lenge og så invitere etter uke 11 :)

Varierende lyst, men ellers som normalt med sex et par ganger i uken. Litt mer følsomt enn vanlig, da :p

Back
Topp