Sex i første trimester

Tror sambo er veldig uinteressert i sex så lenge jeg tar Crinone (progesteron-guffe som ser ut som cottage cheese).
Og for min del er det helt greit for jeg er så redd for å gjøre noe galt. Men altså, det finnes jo andre måter å 'kose' på ;)

Tror sambo er veldig uinteressert i sex så lenge jeg tar Crinone (progesteron-guffe som ser ut som cottage cheese).
Og for min del er det helt greit for jeg er så redd for å gjøre noe galt. Men altså, det finnes jo andre måter å 'kose' på ;)

Haha! Det er muligens litt turn-off med cottage cheese...
Jeg var så sår der nede, så det går nok ikke så lenge jeg bruker progesteron :(

Fosteret ligger så beskyttet, og det er ingen risiko ved å ha samleie gjennom svangerskapet, hverken i starten eller i slutten:) Jeg tenker også at sex er viktig og naturlig, så min "butikk" er åpenxsmile9

Hehe :) Det er bra. Du har jo rett, men er så redd for denne babyen vettu ;)

Hahaha!! Må le av måten du skrev det på :p Skjønner godt at du "benytter sjansen" nå da ja ;) Ble nesten like redd for dette som for å blø i uke 12. Typ ett år uten sex blir vel drøyt altså :p
Det ble nesten et år for vår del, tok sin tid etter fødsel før det kjentes greit ut også :p 11 mnd var vi uten sex!!!

Mange opplever blødninger i forbindelse med sex i svangerskapet, det kommer av at slimhinnene er mer sensitive.

Det ble nesten et år for vår del, tok sin tid etter fødsel før det kjentes greit ut også :p 11 mnd var vi uten sex!!!

Mange opplever blødninger i forbindelse med sex i svangerskapet, det kommer av at slimhinnene er mer sensitive.

Det høres utrolig lenge ut, men sånne ting blir jo mindre viktig i en sånn periode :)

Min sexlyst forsvant en eller to dager etter el. Vi har hatt sex en gang og han brukte laaaang tid på å få lysten opp hos meg:P

Håper den kommer tilbake etterhvert, men er egentlig for trøtt til å bry meg:P

Min sexlyst forsvant en eller to dager etter el. Vi har hatt sex en gang og han brukte laaaang tid på å få lysten opp hos meg:P

Håper den kommer tilbake etterhvert, men er egentlig for trøtt til å bry meg:P

Haha! Ikke greit å være gravidtrøtt :)

Butikken er åpen her. Gi meg fin følelse og trygghet. Så lenge ikke få blødninger se jeg ikke en grunn for å slutte eller redusere. Fint med positive hormoner :)

Så lenge jeg ikke er kvalm kunne jeg aldri tenkt å stenge butikken

Kvalmen har slått inn for fult her, så lite action mellom lakene for tiden :p

Har hatt sex 1 gang siden positiv test. 4+5... Var så bekymret etterpå for å miste så herregud.
Sist gang mistet jeg dagen etter sex..

Back
Topp