Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvis du skulle fått det så er det stortsett helt ufarlig. Er noe med sensitive slimhinner osv tror jeg![]()
Tror sambo er veldig uinteressert i sex så lenge jeg tar Crinone (progesteron-guffe som ser ut som cottage cheese).
Og for min del er det helt greit for jeg er så redd for å gjøre noe galt. Men altså, det finnes jo andre måter å 'kose' på![]()
Fosteret ligger så beskyttet, og det er ingen risiko ved å ha samleie gjennom svangerskapet, hverken i starten eller i sluttenJeg tenker også at sex er viktig og naturlig, så min "butikk" er åpen
![]()
Ja... Det er nok ikke farlig, men jeg blir så utrolig stressa av det.
Det ble nesten et år for vår del, tok sin tid etter fødsel før det kjentes greit ut ogsåHahaha!! Må le av måten du skrev det påSkjønner godt at du "benytter sjansen" nå da ja
Ble nesten like redd for dette som for å blø i uke 12. Typ ett år uten sex blir vel drøyt altså
![]()
Det ble nesten et år for vår del, tok sin tid etter fødsel før det kjentes greit ut også11 mnd var vi uten sex!!!
Mange opplever blødninger i forbindelse med sex i svangerskapet, det kommer av at slimhinnene er mer sensitive.
Vi har hatt sex 2 ganger allerede. 5+1. Blir nok krise for mannfolke her om det skal være stengt...
Min sexlyst forsvant en eller to dager etter el. Vi har hatt sex en gang og han brukte laaaang tid på å få lysten opp hos meg![]()
Håper den kommer tilbake etterhvert, men er egentlig for trøtt til å bry meg![]()