Sex i bytte mot nattevåk

Bare.. wow..

For det første: Han må ta ansvar for sitt eget barn, det er ikke noe han skal gjøre for å blidgjøre deg, men fordi barnet hans har diverse behov..

For det andre: Sex er ikke et betalingsmiddel. Det er heller ikke noe man har mot betaling. Isåfall er det prostitusjon.

For en sær mann..
 
Merkelig å si det på den måten da.. Men vet jo feks her i hus at hvis bf står opp tidlig om morgenen i helgene, slik at jeg kan legge meg etter amming, så er det i håp om at jeg ikke er trøtt og legger meg tidlig om kvelden og vil/orker å kose.. Han klaget over lite sex, og da sa jeg det som det var at jeg må jo legge meg fordi jeg sto opp 5/6 + var oppe om natten om ammet, så vil han ha kone med overskudd til slikt må han bidra..
 
Når jeg leser slikt blir jeg bare enda mer glad i min sin. Han vil ikke ha sex hvis jeg ikke er i 100 % «mood» for det, og er jeg trøtt og sliten og trenger avlastning så trenger jeg ikke be to ganger om hjelp. Nå vet ikke jeg bakgrunnen for at mannen din ville gjøre den avtalen, om dere har ulike behov eller du rett og slett er for trøtt til å ha sex men uansett grunn er det helt hull i hodet og hvis han tror ungen først og fremst er ditt ansvar og ikke vil bidra så skyter han seg selv i foten. Ungen kommer til å knytte seg mest til deg og det vil svi for ham senere
 
syns det ikke er greit å skulle bytte sånt mot sex. Som flere skriver her så skal ikke sex være en betalingsmåte eller annen måte hvis ikke begge ønsker dette. Det blir jo nesten betaling for sex på en annen måte som om man skulle vært prostituert o_Oo_O

Da ville jeg ha snakket ut med partneren min hvis jeg hadde fått sånne forslag, for jeg hadde syntes noe om at gjengjelden skulle være med å ha sex.
 
Har ikke lest gjennom hele tråden.
Kan det være at han savner sex og er litt desperat? Er enig i at det var en merkelig avtale, men kanskje han prøver å finne et kompromiss. Ikke vet jeg :)
 
Hvis en mann svaner sex så er det jo bedre å snakke ut om dette sammen for å få forståelse ovenfor hverandre i forholdet :)
Det er jo ikke uvanlig at man savner ting i et forhold, men som hun skriver det å lage avtale ved at hun gjør noe så skal han forvente at det er sex som er i gjengjeld o_O
 
Det er ikke til å komme fra at det har vert altfor lite sex i lengre tid. Jeg har vert for sliten + at jeg mister all lyst når han maser som værst. Det som er så synd er at vi endelig hadde komt igang igjen før han kom med denne avtalen.

Så klart er sjansen for sex større om jeg får sove mer, men derifra til å "kreve" sex blir noe annet.

Dette er et tilbakevendende problem, og vi har snakket mange ganger. Jeg når bare ikke inn.
 
Må jo være lov til være sliten, og da er det ikke alltid man har noe som helst energi uansett om det gjelder sec eller noe annet. Det er ikke noe koselig med mas når det skal være noe koselig og ikke som mas for at man i det hele tatt skal gjøre det.
 
Haha, nei! Her får mannen vær så god ta sin del av ansvaret, uten gjentjenester i bytte. Kroppen min er ikke til salgs, verken for penger eller avlastning, og skulle mannen ha foreslått noe sånt, hadde jeg antagelig klappet til han.
 
Ikke godta slikt tøv. Du skylder ikke han sex fordi han tar sin del av børen. Fy fader og sinna jeg hadde blitt om min mann sa noe sånt! Respektløst. [emoji35]

Har dere fått noen oppklaring i det? [emoji19]
 
Ikke godta slikt tøv. Du skylder ikke han sex fordi han tar sin del av børen. Fy fader og sinna jeg hadde blitt om min mann sa noe sånt! Respektløst. [emoji35]

Har dere fått noen oppklaring i det? [emoji19]
Oppklaring er nok å ta litt hardt i, men har prøvd å snakke. Tror ikke han skjønner alvoret egentlig.
 
Spørs om ting endrer seg selv om hun viser dette til han da? :rolleyes:

vi har skrevet en god del forskjellige meninger her så :hilarious:
 
Det er ikke til å komme fra at det har vert altfor lite sex i lengre tid. Jeg har vert for sliten + at jeg mister all lyst når han maser som værst. Det som er så synd er at vi endelig hadde komt igang igjen før han kom med denne avtalen.

Så klart er sjansen for sex større om jeg får sove mer, men derifra til å "kreve" sex blir noe annet.

Dette er et tilbakevendende problem, og vi har snakket mange ganger. Jeg når bare ikke inn.
Tror mange menn, inkludert min egen faktisk. Ikke forstår helt det med at når de maser blir ikke lysten større, den blir faktisk mindre. Så når de føler det er for lite sex så maser de som igjen fører til enda mindre sex. Eg har måttet si til min mann at om han vil ha mer av meg må han delta mer på hjemmebane sånn at eg ikke er så jævlig utslitt når kvelden kommer. Men han må ikke mase. Men er ikke sånn at om han gjør litt en dag så skal eg tvinge meg selv til pliktsex, for det gjør bare vondt verre. Han må delta så pass mye at eg føler meg bra og kommer til han.

Men om han virkelig meinte det han sa og ikke bare lider av fot i munn lidelsen så er han virkelig ikke mye omtenksom
 
Hvorfor ikke som flere skriver. Å snakke med han om hva du syns og føler når det gjelder dette ? [emoji4]

Det er ikke sikkert som også flere skriver att han vet hva du føler.

Trenger jo ikke nødvendigvis å vise dette, men tror det er bedre å snakke med han og vil han ikke det så får han vell bare lesr igjennom.
 
Uaktuelt. Han hadde klikka om han viste jeg skrev om dette.
Oi..
Jeg kjenner ikke din samboer, men hvis det er reaksjonen hans så syns jeg det er litt skummelt..

Min ville blitt litt såret over at jeg ikke hadde tatt det opp med han direkte først, men glad for at jeg kom til han med det..
Vi har et veldig spesielt forhold, men allikevel syns jeg ikke å be om råd anonymt skal bli respondert med sinne..

Jeg ville bedt om hjelp Majja, enten du alene eller begge to.. For det høres ut som du har det tøft [emoji173][emoji173]
 
Oi..
Jeg kjenner ikke din samboer, men hvis det er reaksjonen hans så syns jeg det er litt skummelt..

Min ville blitt litt såret over at jeg ikke hadde tatt det opp med han direkte først, men glad for at jeg kom til han med det..
Vi har et veldig spesielt forhold, men allikevel syns jeg ikke å be om råd anonymt skal bli respondert med sinne..

Jeg ville bedt om hjelp Majja, enten du alene eller begge to.. For det høres ut som du har det tøft [emoji173][emoji173]

Tror min sindige mann hadde blitt dritsur om jeg utleverte han slik på nett også altså.

Anonymt er ikke så anonymt som man skulle tro.
 
Back
Topp