Sex i 1.trimester

Prøvernr3

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Ja… her stappes Crinone inn hver morgen, sexlysten er lik null for tiden og vi har ikke hatt oss siden positiv test…. Litt redd for å ødelegge noe (selv om jeg vet det er helt tullete) og synes Crinone-restene er noe skikkelig dritt!
Men savner den nærheten sex gir og har jo lyst å bare hoppe i det igjen.
Hvordan er deres sexliv nå i 1. trimester? Av erfaring pleier det å ta seg godt opp i løpet av 2. trimester da :cool:

Ja… her stappes Crinone inn hver morgen, sexlysten er lik null for tiden og vi har ikke hatt oss siden positiv test…. Litt redd for å ødelegge noe (selv om jeg vet det er helt tullete) og synes Crinone-restene er noe skikkelig dritt!
Men savner den nærheten sex gir og har jo lyst å bare hoppe i det igjen.
Hvordan er deres sexliv nå i 1. trimester? Av erfaring pleier det å ta seg godt opp i løpet av 2. trimester da :cool:
Vi prøvde for noen dager siden fordi vi ikke hadde hatt sex siden EL.. Men det var ganske mislykket. Jeg var irritabel og greide ikke slappe av. Tok kjempelang tid og jeg bare kommenterte alt som var feil Kom i mål til slutt, men nei, vi ble enige om at det er for mye hormoner i sving i første trimester :hilarious: Etterpå spottet jeg friskt blod og vet at det handler mer om at skjeden er skjør. Likevel ikke noe særlig.

Vi prøvde for noen dager siden fordi vi ikke hadde hatt sex siden EL.. Men det var ganske mislykket. Jeg var irritabel og greide ikke slappe av. Tok kjempelang tid og jeg bare kommenterte alt som var feil Kom i mål til slutt, men nei, vi ble enige om at det er for mye hormoner i sving i første trimester :hilarious: Etterpå spottet jeg friskt blod og vet at det handler mer om at skjeden er skjør. Likevel ikke noe særlig.
Huff :hilarious: ser for meg at det hadde blitt noe lignende her også…. Og hadde frika ut hvis jeg hadde spottet i etterkant :sorry:. Får heller være nær hverandre på andre måter noen uker til!

Jeg går på Cyclogest og har det litt som deg. Synes det er litt ekkelt med alle restene. Vi har sex, men ikke like ofte som før! Tenker det blir andre boller når jeg er ferdig på Cyclogest :hilarious:

Huff :hilarious: ser for meg at det hadde blitt noe lignende her også…. Og hadde frika ut hvis jeg hadde spottet i etterkant :sorry:. Får heller være nær hverandre på andre måter noen uker til!
Ja, det er jo ikke sikkert du hadde spotta.. men følelsene er liksom ikke på plass heller syns nå jeg:eek:

Vanligvis er jeg sikkelig på, meeen - er altså så oppblåst og trøtt på ettermiddagen/kvelden, at det frister dessverre så lite! Får satse på det endrer seg snart ❤️

Jeg går på Cyclogest og har det litt som deg. Synes det er litt ekkelt med alle restene. Vi har sex, men ikke like ofte som før! Tenker det blir andre boller når jeg er ferdig på Cyclogest :hilarious:
Ja, det er noe skikkelig kliss altså…

Vanligvis er jeg sikkelig på, meeen - er altså så oppblåst og trøtt på ettermiddagen/kvelden, at det frister dessverre så lite! Får satse på det endrer seg snart ❤️
Ja, jeg håper også det tar seg opp. Lysten er liksom ikke helt på plass. Skulle ønske den var der men….

Ja, det er jo ikke sikkert du hadde spotta.. men følelsene er liksom ikke på plass heller syns nå jeg:eek:
Nei, hadde jo sikkert ikke det. Bare vet med meg selv at jeg hadde blitt stressa. Ved hvert dobesøk forventer jeg blod og blir like overrasket hver gang det ikke er noe :hilarious:. Også er lysten ikke-eksisterende

For min del ble cyclogest mye mindre gris når jeg begynte å ligge en halvtimes-times tid etter innsett. Da renner så og si alt ut med med en gang jeg går på toalettet, og så skyller jeg av meg kjapt. Da trenger jeg ikke truseinnlegg eller noe :D

For min del ble cyclogest mye mindre gris når jeg begynte å ligge en halvtimes-times tid etter innsett. Da renner så og si alt ut med med en gang jeg går på toalettet, og så skyller jeg av meg kjapt. Da trenger jeg ikke truseinnlegg eller noe :D
Det meste renner heldigvis ut her også, men jeg får alltid litt rester på fingeren når jeg skal sette kveldsdosen :hilarious:

Vi tok en runde nylig, ettersom vi begge følte for det og sist gang var EL. God stemning ☺️ men for min del kan det gå litt tid mellom hver gang uten problemer i disse tider. Kvalmen har meldt seg også, og det er ikke forenelig med hyggestund, kjenner jeg :hilarious:

Jeg går på lutinus og spotter allerede pga den er litt hard for slimhinnene, så det er null sex her i gården og sånn tipper jeg det vil fortsette hele første trimester. Mannen og jeg har vært sammen i femten år så vi lider ikke om vi venter litt :hilarious: Men vi er veldig nære sånn ellers med kyss og kos, det har vi alltid vært, så den biten er der fortsatt.

Vi hadde masse sex før bekkenet røyk. Nå har vi en gang av og til. Ikke fordi lysten ikke er der, men fordi jeg har mye vondt.

Går på crinone og sexlivet er ikke-eksisterende om dagen. Både pga selve crinonen(ubehagelig med griset), men også fordi jeg er helt ferdig om dagen. Sliten, trøtt, kvalm og sur:(

Her er det null sex:confused: har null lyst!

I dette svangerskapet har jeg blitt skikkelig pingle… Vi hadde sex flere ganger i første trimester med nr 1 (selv om jeg spydde før og etter, attraktivt :p), men etter MA i sommer så tar vi faktisk ikke sjansen før litt godt ut i 2.trimester.. selvom jeg vet at det ikke er farlig…

Dårlig lyst her også.. Stakkars mannen :wideyed:
Vi har og vært sammen veeeeldig lenge, så overlever en periode uten sex. Håper lysten kommer tilbake i 2.trimester

Her er det forholdsvis full rulle i frykt for å bli kvalm slik som sist svangerskap. Da mistet jeg totalt lysten til alt.. Sjelden lysten er heeelt der, så vi må jobbe litt for det begge to, men absolutt veldig koselig :)

Lysten er der, men pga jevnlig spotting så har jeg ikke turt. Årsakene til sportingen viser seg å være at morkaka dekker indre mormunn. Så gynekologen sa at det var ok å vente med sex. Ikke fordi det nødvendigvis skjer noe galt. Men pga de følelsene jeg vil sitte igjen med om jeg blør etterpå.

Back
Topp