Sex-hjelp! *Ikke gå inn på om du ikke tåler det dirty*

TinaL

Forumet er livet
Huff, føler at jeg og sambo alltid gjør de samme stillingene, har sex på de samme stedene og ting er liksom mer en rutine. Så klart er det fantastisk deilig, men jeg har sååå lyst til å føle den spenningen med å prøve noe nytt igjen. I tillegg har jeg lyst til å overraske sambo og gi han en "premie" for at han er så fantastisk god mot meg og Oliver.

Noen som har noen supre tips til å sprite ting opp litt? (Uten kveling, S&M, slåing osv :p)

Prøvd å kle dere ut??
Eller altså.. haha.. Late som dere ikke kjenner hverandre liksom??

Haha, her håper jeg å finne litt inspirasjon!! ;)
Prøvd ut kostymer, rollespill eller andre "leker" ?

Prøvd å sitte oppå, med ansikte motsatt vei? Da kjenner gutta i allefall det veldig godt [;)]

Hadde ikke han laget seg egen profil her inne? Hehe, nå leser han vel dette..

Men.. Tenkte at dere kunne få dere en barnevakt, så kunne du f.eks uten at han visste noe suge han i bilen eller kjøre en plass å ha sex ute eller inne hvis det lar seg gjøre?

Kle deg i sexy undertøy eller kjøp sexleketøy [:)]

Lage sånn gavekort å gi til han, så kan han velge å bruke dem når han vil, og du ska liksom "kvittere" lappen etterpå. [8D]
Kan være at ene lappen står det: blow job
kjappis
i dursjen
lap dance osv ..

[:D]

Overrask han en dag han kommer hjem med helt mørklagt hus, og en "sti" av te-lys inn til f.eks stuen. Der kan du ha dekket på gulvet med et teppe og masse lys rundt. Du serverer jordbær og krem av sånn spray-flaske.. og ja...
Bruk fantasien hvor du plasserer jordbærene og kremdottene. NYT og spis LAAAANGSOMT!

Sett på litt rolig musikk også....

ALLRIGHT!

ORIGINAL: Elle35

Overrask han en dag han kommer hjem med helt mørklagt hus, og en "sti" av te-lys inn til f.eks stuen. Der kan du ha dekket på gulvet med et teppe og masse lys rundt. Du serverer jordbær og krem av sånn spray-flaske.. og ja...
Bruk fantasien hvor du plasserer jordbærene og kremdottene. NYT og spis LAAAANGSOMT!

ALLRIGHT!

AHHH nice[:D][:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Prøvd å kle dere ut??
Eller altså.. haha.. Late som dere ikke kjenner hverandre liksom??

HAHA, DET kommer aldri Lars til å gå med på, ser for meg at han blir sjenert med engang! :p Men takk for at du prøvde ;)

ORIGINAL: Mexxie

Haha, her håper jeg å finne litt inspirasjon!! ;)
Prøvd ut kostymer, rollespill eller andre "leker" ?

Som jeg skrev over kommer ikke Lars til å gå med på det :/

ORIGINAL: Jean08

Prøvd å sitte oppå, med ansikte motsatt vei? Da kjenner gutta i allefall det veldig godt [;)]

JAA; det er herlig! :D Men det blir liksom ikke noe nytt for oss :/

ORIGINAL: Hylei

Hadde ikke han laget seg egen profil her inne? Hehe, nå leser han vel dette..

Men.. Tenkte at dere kunne få dere en barnevakt, så kunne du f.eks uten at han visste noe suge han i bilen eller kjøre en plass å ha sex ute eller inne hvis det lar seg gjøre?

Kle deg i sexy undertøy eller kjøp sexleketøy [:)]

Jo, men han synes det ble litt for jentete her inne, så er aldri innom - tror jeg! :p Denne tråden faller uansett langt bak før han blir å lese noe :p

Føler ikke for å levere i fra oss Oliver siden vi bare har venner og null familie her :/ "Kan du passe Oliver i to timer - vi skal ha sex skjønner du" [8D]

Har sexleketøy, så kanskje få han til å bruke vibratoren på meg eller noe, og den er sikkert god å ha på massasje på ballene også ;) Takk :D

ORIGINAL: lenam90

Lage sånn gavekort å gi til han, så kan han velge å bruke dem når han vil, og du ska liksom "kvittere" lappen etterpå. [8D]
Kan være at ene lappen står det: blow job
kjappis
i dursjen
lap dance osv ..

Ohhh, det var smart! Det skal jeg gjøre :D

ALLRIGHT!

Det hørtes himmelsk ut! Hadde det ikke vært for at vi ikke kan plassere bort Oliver hadde jeg gjort dette! Må prøves ut i jula når vi er hos svigers :p "Ta med Oliver en trilletur, vi vil sove[:-]" :p

Hva med å kjøpe noe leketøy til han da? F.eks ei bærbar mus? :p
Det har jeg kjøpt til gubben.. :p Kan jo ikke bare tenke på meg selv.. :p

Hvis du skal være så kresen så kan du ha ett dårlig sex liv[>:][>:]
*du har hvertfall ett[8D]*

hehe neida.... Håper dere finner på noe morsomt.. På konomeriet får man kjøpt mange morsomme spill da?? Prøvd å bruke håndhjern og bind for øya?? f.eks..

ORIGINAL: Hylei

Hva med å kjøpe noe leketøy til han da? F.eks ei bærbar mus? :p
Det har jeg kjøpt til gubben.. :p Kan jo ikke bare tenke på meg selv.. :p

For å være ærlig blir Lars kvalm av jukse-fitte :p Så da mister han lysten istedet for å bli tent :p

Hvis du skal være så kresen så kan du ha ett dårlig sex liv[>:][>:]
*du har hvertfall ett[8D]*

hehe neida.... Håper dere finner på noe morsomt.. På konomeriet får man kjøpt mange morsomme spill da?? Prøvd å bruke håndhjern og bind for øya?? f.eks..

Jeg er erfaren og derfor er det meste prøvd ut, så jeg er ikke kresen! Hahaha, neida :p Litt kresen er jeg nok.

Hmm, bind for øynene tror jeg han hadde likt :D Gjort det ett par ganger for lenge siden ;)

Du kan kjøpe sånn sex terning/brettspill:)

ALLRIGHT!

AHHH nice[:D][:D]

JUPP!! Alltid en høydare! hehehe... Men som sagt: Greit å ha barnevakt... LITT kjipt om noen små føtter kommer tassende inn... hahahahahhahah[8D][8|][:-]

Hva med brettspill?
Vi har kjærlighets-spillet, men det har blitt for kjedelig ;p
Kanskje dette kan være noe? http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.storefront/4cacdbf40094d7c5271dc0a801800721/Product/View/07724100000?Category=30.12.00.00

Vi har sånne terninger, men synes liksom det blir så "rart" Kna penisen :p Hahaha! Men det spillet så spennende ut da :D

ORIGINAL: lillebebis

Hva med brettspill?
Vi har kjærlighets-spillet, men det har blitt for kjedelig ;p
Kanskje dette kan være noe? http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.storefront/4cacdbf40094d7c5271dc0a801800721/Product/View/07724100000?Category=30.12.00.00

Vi har sånne terninger, men synes liksom det blir så "rart" Kna penisen :p Hahaha! Men det spillet så spennende ut da :D

Hehe, har de terningene vi og..Men det blir mer rart enn turn on! ;p

Veldig enig :p

Back
Topp