Sex for første gang

gravidsol

April 13 FTW :D
I går prøvde vi å ha sex igjen for første gang siden gulet kom for 8 uker siden. Har ikke hatt sex siden starten av november, så nå var det på tide. Gikk ikke helt som planlagt. For det første var det ondt, og for det andre har eg vært litt for flink med knipeøvelsene tydeligvis, for eg var litt vel trang. Føltes som å være jomfru igjen. Hehe. Det stoppet oss ikke fra å fortsette å prøve og gud bedre det var deilig å få kickstartet sexlivet igjen. Tror det blir mer sex i kveld gitt. Hehe. Flere som har hatt "like a virgin" opplevelse?

Ja, d er hver gang jeg har født d :P føler bare en blir trangere av vaginal fødsel, å ikke slappere som veldig mange tror 

Eg var forberedt på at mannen min skulle syns eg var slapp og vid som en bærepose så eg har jo gjort knipeøvelser dagen lang. Hehe. Vil heller være for trang, enn slapp.

gravidsol skrev:
I går prøvde vi å ha sex igjen for første gang siden gulet kom for 8 uker siden. Har ikke hatt sex siden starten av november, så nå var det på tide. Gikk ikke helt som planlagt. For det første var det ondt, og for det andre har eg vært litt for flink med knipeøvelsene tydeligvis, for eg var litt vel trang. Føltes som å være jomfru igjen. Hehe. Det stoppet oss ikke fra å fortsette å prøve og gud bedre det var deilig å få kickstartet sexlivet igjen. Tror det blir mer sex i kveld gitt. Hehe. Flere som har hatt "like a virgin" opplevelse?

heldig du er! her tenker jeg ikke på tanken angående sex enda...fødte 28.nov med totalruptur...mannen må nok vente i 1-2 mnd til jeg kanskje tør og tenke på det :-p

Jeg følte meg rimelig trang da vi skulle ha sex i går ja, men om han følte det samme er jo ikke godt å si :P Han sa det var bra, men en vet jo ikke om han sier det bare for å ikke såre meg..Håper han snakket sant =)

Back
Topp