Sex for å starte fødsel?

smurf-i-magen

Flørter med forumet
Noen som har prøvd dette? Og funker det? ;)

Tre eller fire samleier med utløsning skal visst tilsvare en "sette i gang pille" eller noe sånn... Har ikke prøvd og kommer ikke til å orke på en stund heller, er så diger at det får bli siste utvei!;) men det er vel et av de triksene jordmødrene sverger til...

Vi har prøvd, men ikke i det siste:-P men var på undersøkelse på sykehuset. Og fikk der beskjed om å gå hjem å ha sex. Rett og slett. Eneste naturlige måten som satt i gang fødsel sa de;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi får se hva det blir til. Tviler på jeg orker 3-4 runder :p
Har ikke blitt mange ganger ila hele svangerskapet pga mye vondter etterpå. Regner med at det blir slik hvis vi prøver på dette trikset nå.

Vi har prøvd på det, men har ikke satt igang noe av den grunn ;p Funnet ut at det er bare å roe ned jeg, å det føles egentlig helt fantastisk å være avslappet :)

Min jordmor sa i dag at det er mange gode råd for å starte fødsel, men ingen funker ;-) Så tålmodighet er vel det eneste som hjelper :-P

har prøvd noen ganger i det siste å da har deler av slimproppen kommet, så nå håper jeg at alt av proppen er ute :P

vi hadde ikke sex i svangerskapet, men bestemte oss for å prøve i uke 38. morgenen etter gikk vannet, og samme natt ble lillemor født;-) jeg tror sexen hjalp!

Sniker litt..
Min sønn ble født 10 dager før termin.
Vannet gikk morgenen etter vi hadde hatt sex for første gang på mange uker.

På barselgruppa mi er det ei som har tre barn, alle er født innen 6 timer etter sex. :)

Ser ut som sexen hadde god effekt ;)

Sex i går kveld. Rier og vann avgang i dag tidlig. Venter bare på at riene skal ta seg opp ordentlog;-) verdt å prøve;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I mitt første svangerskap gikk vannet 1 time etter sex. Men jeg hadde i tillegg mista slimproppen kvelden før, så det var uansett modning på gang. I andre og tredje svangerskap hadde sex ingen effekt. Denne gangen orker jeg ikke prøve engang, jeg får soppinfeksjon bare jeg tenker på sex :(

Hjelper ikke her... Vi har prøvd!

Back
Topp