sex etter uttak!

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
noen som vet hvor lenge vi må vente med å ha sex etter uttak?
dette glemte jeg å spør om og vi har ikke fått noen beskjed om nettopp dette :)

så lenge?! :S her holder vi på å gå på veggen siden vi ikke kunne ha sex før uttak heller for fare for spontan eggløsning :p kan jo gjøre andre ting ;) men å gå glipp av den beste delen er jo kjedelig :p

noen som vet hvor lenge vi må vente med å ha sex etter uttak?
dette glemte jeg å spør om og vi har ikke fått noen beskjed om nettopp dette :)
Jeg fikk beskjed om 2 uker pga infeksjonsfare. Og ikke bade, bare dusje.

takk for svar :) da får vi gjøre andre alternative ting ;)

men så lurer jeg på en annen ting :p
føler meg ganske teit! men tar de ut alle eggene? eller lar de noen vøre igjen dersom de ikke er store nok?
om det ligger igjen noen som ikke har vært store nok, kan de bli en spontan eggløsning av seg selv, selv om jeg har tatt el sprøyte tidligere? :) selv om det er andre gangen jeg sprøyter, er det bare første uttak.. så føler meg ganske tom og har mange spm som jeg har glemt å spør om.. tror jeg skal lage meg en egen spørsmålsbok til neste gang :D

takk for svar :) da får vi gjøre andre alternative ting ;)

men så lurer jeg på en annen ting :p
føler meg ganske teit! men tar de ut alle eggene? eller lar de noen vøre igjen dersom de ikke er store nok?
om det ligger igjen noen som ikke har vært store nok, kan de bli en spontan eggløsning av seg selv, selv om jeg har tatt el sprøyte tidligere? :) selv om det er andre gangen jeg sprøyter, er det bare første uttak.. så føler meg ganske tom og har mange spm som jeg har glemt å spør om.. tror jeg skal lage meg en egen spørsmålsbok til neste gang :D
Hos meg har de tømt de eggposene de ser for å sjekke om det er noen egg i de. Tror ikke det er fysisk mulig, men med tanke på at jeg nettopp har lest om mannen med to peniser og damen med to vaginaer så tenker jeg at det er nok av rare ting som skjer der ute. Hehe:) Men tommelfingerregelen er nok at det ikke skjer:) Etter el. så går du i naturlig syklus og de posene som er igjen vil skrumpe inn.

Enn før uttak eller rettere sagt før man setter eggløsningssprøyten? Er det noe om når man kan ha sex da?

Så bare angel2014 skrev at de ikke kunne ha sex før uttak heller pga fare for spontan eggløsning.

Enn før uttak eller rettere sagt før man setter eggløsningssprøyten? Er det noe om når man kan ha sex da?
Jeg ville nok ha droppet sex rett før forsøk. Bare for å være sikker på at man ikke kødder til forsøket. Men det finnes andre måter å kose seg på, enn at dere bruker gamlemåten :)

Jeg ville nok ha droppet sex rett før forsøk. Bare for å være sikker på at man ikke kødder til forsøket. Men det finnes andre måter å kose seg på, enn at dere bruker gamlemåten :)

Bør man la være fra man begynner med sprøyter liksom? Eller midt i sprøytene? Er jo noe med at mannen skal ha tømt seg senest 7 dager før uttak også. Hehe
Jeg har ikke en gang fått beskjed om å ikke ha sex etter at eggløsningssprøyta er satt.

I skrivet jeg har fått av UNN står det at etter hjemkomst bør samleie unngås de første tre dager.

Jeg fatter ikke hvor ubestemt alle disse kan være. Alt fra 3 dager til 2 uker. Man er tydeligvis mye mer motstandsdyktig om man hører til UNN enn St. Olavs f.eks :p

Jeg fatter ikke hvor ubestemt alle disse kan være. Alt fra 3 dager til 2 uker. Man er tydeligvis mye mer motstandsdyktig om man hører til UNN enn St. Olavs f.eks :p
Haha, ja:D Jeg hørte aldri noe om sex før uttak heller. Skal sies at jeg synes det svei å ha sex fire-fem dager etter hjemkomst. Jeg tenkte etterpå "nå får jeg UVI". Tror det er lutinusen som gjorde det. Heldigvis gikk det bra.

Haha, ja:D Jeg hørte aldri noe om sex før uttak heller. Skal sies at jeg synes det svei å ha sex fire-fem dager etter hjemkomst. Jeg tenkte etterpå "nå får jeg UVI". Tror det er lutinusen som gjorde det. Heldigvis gikk det bra.

Jeg har sagt fra om at her blir det ikke på 3 måneder etter innsett :p Og det blir ikke noe mer før heller, for det gjør vondt. Kjennes ut som slag i eggstokkene :p

Back
Topp