FrkH Forelsket i forumet Novemberlykke 2016 8 Mar 2016 #1 Syns jeg har hørt noe om at man har større sjanse for å miste igjen om man har sex hvis man har hatt sa før. Noen som vet? Hadde sa i feb. Er det større sjanse for at det går bra denne gangen? Last edited: 8 Mar 2016
Syns jeg har hørt noe om at man har større sjanse for å miste igjen om man har sex hvis man har hatt sa før. Noen som vet? Hadde sa i feb. Er det større sjanse for at det går bra denne gangen?
Chihaya Forumet er livet VIP Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 Novemberlykke 2016 8 Mar 2016 #2 Hva i all verden. Jeg blir skremt av så mye feilinformasjon som går. Det er ulike grunner til at man kan miste, men normal sex er ikke en av de. Derimot hvis du lenger ut i svangerskapet får veldig forkortet livmorhals kan det være lurt å avstå en periode.
Hva i all verden. Jeg blir skremt av så mye feilinformasjon som går. Det er ulike grunner til at man kan miste, men normal sex er ikke en av de. Derimot hvis du lenger ut i svangerskapet får veldig forkortet livmorhals kan det være lurt å avstå en periode.