Sex etter fødselen...

*Christy*

Elsker forumet
Fødte en herlig gutt for 9 uker siden, og tenkte jeg skulle glede mannen med litt action idag. Alt gikk fint, helt til penitreringen. Fikk sinnsykt vondt, og måtte rett og slett bare avbryte hele greien. Blødde pittelitt etterpå, men ikke noe betydelig.
Nå hører det med til historien at jeg ble både klippet og sydd under fødselen, men kan jordmor ha sydd så voldsomt da?
 
Noen andre som har opplevd litt "start problemer" med sexen etter fødsel?
What to do, what to do?
Bare fortsette å prøve med masse glidemiddel eller ta en tur til lege?
 
Prøv en gang til, med langt vorspiel, forsiktig og med masse glidemiddel. Er det fortsatt vondt hadde jeg tatt en tur til legen. Men du har vel vært på 6 ukers kontroll? Så alt normalt ut da?
 
Du får ta tiden til hjelp og ikke stresse med noen ting. Sørg for å være skikkelig kåt og evt bruk glidemiddel. Også kan det jo hende at noen stillinger er bedre enn andre?
 
vi måtte bruke kondom og glidemiddel for å få til penetreringen i minst 1mnd -det ble aksom så jævla trangt der etter fødselen. ble ikke sydd innvendig
 
Det er greit om du styrer showet. Da kan du stoppe før det gjør vondt. Ikke lid deg igjennom det hvertfall
 
Hei:) jeg bare lurer på et litt dumt spørsmål... er det mulig å bli gravid,uten at det gubben har hatt utløsning? at det kanskje har kommet noe uten å merke det..ammer ikke no, er 6 mnd siden fødselen.
 
Back
Topp