Sex etter fødsel?

Hellzor

Glad i forumet
Hvor lenge ventet dere med sex etter barnet var født? Føles det annerledes?
 
*Nysgjerrig* [8D]
 
Jeg sugde han den dagen jeg kom hjem fra sykehuset[8D]
men sex, da venta vi vell 2 uker...hehe...
var litt annerledes i kansje en uke, men så gikk det seg til..hadde ikke noe vondt[:D]
 
Vi venta til etter 6 ukers kontrollen.. Ikke for det, jeg tror det hadde gått fint før, men det var meg som ville til legen først og få beskjed om at alt var okei først.. [8D] Og få mini-pillen og sånt..
Men samme kveld som jeg hadde vert på kontroll, så prøvde vi, og det var like godt som før.. Var ikke vondt i det hele tatt.. [:)]
 
Går det så fort altså? Man har jo pressa noe relativt stort gjennom der, ville trodd at det tok lengre tid før det slutta å gjøre vondt..hmm..Det blir "gubben" gla for å høre [8D]
 
ORIGINAL: lizzlie

Går det så fort altså? Man har jo pressa noe relativt stort gjennom der, ville trodd at det tok lengre tid før det slutta å gjøre vondt..hmm..Det blir "gubben" gla for å høre [8D]

 
Det spørs vel litt åssen fødselen gikk og sånn.. hvor mye man syr osv.. Og så spørs det på NÅR man føler seg klar for det..!
Men jeg sydde en del faktisk, men alt grodde fint og sånn, så da var det bare å kjøre på.. [:)]
 
vi venta ganske lenge.. 3 mnd eller noe. følte meg ikke klar for sex noe før det.
 
Ventet vel en måned, til renselsen var over... De første gangene var det knallvondt, jeg hovnet opp nedentil og det kjentes ut som om underlivet mitt sto i brann! Heldigvis gikk det fort over til normalt igjen[:)]
 
vi venta vell i 3 veker...der føltes masse analeis enn før å gjer det samme enda[:(]
 
venta i 19 dager.
da hadde stinga akkurat forsvunnet.
jikk helt fint:)
føltes kansje litt trangere:)
 
Gikk 3 uker og 3 dager, orket ikke vente lengre[8D]
 
Men, følte meg som ei jomfru jeg[8D] Så det gikk veldig foriktig for seg, og jeg måtte spørre samboer åssen det føltes, om det var blitt noe slappere nedentil...jeg fikk til svar med ett stønn...NEEEEEEEEI...det stikk motsatte[;)][8D]
 
venta i 10 uker siden jeg revna så mye, det gikk veldig bra og føltes nesten ut som vanlig
 
Back
Topp