Bkno7792192
Første møte med forumet
Jeg har prøvd å søke litt på å ha sex etter fødsel og får opp at det er lurt å vente 5-6 uker før man har det igjen og får opp tråder der mange blir hissige for at mannen ønsker det, men nå er det jo i mitt tilfelle jeg om ønsker å være sammen med mannen min igjen etter å ikke ha vært nær han på nesten 2-3 uker. Jeg fødte for 1,5 uke siden og dagene før fødsel hadde vi ikke noe samleie.
Jeg har sydd med grad 1 som kun er rifter og jeg blør noe, men jeg savner samleie med mannen min og lurer på om noen har erfaringer med å latt være med å vente så lenge som 6 uker og om det har gått bra? Jeg er ikke noe fan av analsex, men kanskje det kan være noe å prøve.
Det er mye ammetårer og følelser som nybakt mor så den seksuelle frustrasjonen hjelper ikke så veldig oppi det hele
Jeg har sydd med grad 1 som kun er rifter og jeg blør noe, men jeg savner samleie med mannen min og lurer på om noen har erfaringer med å latt være med å vente så lenge som 6 uker og om det har gått bra? Jeg er ikke noe fan av analsex, men kanskje det kan være noe å prøve.
Det er mye ammetårer og følelser som nybakt mor så den seksuelle frustrasjonen hjelper ikke så veldig oppi det hele