Sex etter fødsel

Sommerbarn16

Forumet er livet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Nå er det 7 uker siden fødsel, og jeg er livredd for og ha sex. Er redd for at jeg skal revne opp igjen, eller at det skal gjøre vondt..
Har noen av dere kommet i gang med sexlivet? Hvordan gikk det?
 
Prøvde etter 2 uker men litt for mye blod :p
Etter 3 uker gikk det fint, trenger bare ekstra glid pga amming, men har ikke så mye ork til sex for tiden desverre.

Et tips er å bruke leketøy og masse glidemiddel før du slipper mannen til, da styrer du jo alt selv og kan teste ut hvordan det føles.
 
Startet etter 6 uker pga infeksjonsfare og renselse osv.
Gikk helt fint! Merket arrvevet litt men ikke vondt. Hadde bare et sting denne gangen da.
 
Huff, lille er 10 uker og jeg tørr enda ikke :p :oops: var hos gyn på fredagen, alt ser fint ut, men jeg er så redd det skal gjøre vondt pga all syinga.....
 
Nå er det 7 uker siden fødsel, og jeg er livredd for og ha sex. Er redd for at jeg skal revne opp igjen, eller at det skal gjøre vondt..
Har noen av dere kommet i gang med sexlivet? Hvordan gikk det?

Jeg ble klippet, men vi prøvde etter 5 uker. Det var nett som før.
Men husk en god dose glidemiddel, det måtte vertfall vi. Men det gjore opplevelsen bedre tror jeg:p
 
Nei, men er bare fire uker siden:p glad jeg ikke revnet denne gangen. Etter sist fødsel kjente jeg det annerledes i et halvt år minst. Var ikke vondt men ubehagelig. Håper det skal være omtrent som før denne gang:) regner med vi er ganske forskjellige. Er nok bare å ta det rolig og forsiktig og kjenne hva som er greit:)
 
Prøvde etter 6 uker, tok det forsiktig. Ikke vondt, litt merkelig og ubehagelig . Følte meg veldig øm etterpå, men det er vell ikke så rar etter fødsel
 
Nope! Men både jeg og sambo har mistet lysten. Har ikke hatt sex siden januar og når begge er litt sånn nede så er det liksom ingen som drar igang noe hehe.
 
Har enda ikke prøvd nei... Har enda ubehag etter stingene, og d er lite tid til kun han og meg. Først nå lille har begynt å sove i egen seng og alene, ellers har hu vært på meg eller han hele tiden. Kun sånn 10-20 min i vippestol mens vi spiser middag, men sjelden begge får spist opp før hu blir lei og vil til en av oss.
 
Back
Topp