Sex etter fødsel

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Hei Jenter.
Nå er jeg litt nyskjerrig på når dere hadde sex etter fødsel? Eller når dere kunne tenkt dere å ha det?

Sist gikk det vell 10-12 dager. Nå er det 16 dager siden å merker jeg er rastløs :p

Men så lurer jeg på en ting. Sist hadde jeg bare noen rifter og sydde ikke stort (slik jg forsto). Denne gangen klipte jeg. Så lurer på om det da er noe regel for hvor lenge man må vente??

Vel eg tenker at du e sprø ;)
Venta vel ca 2 år etter sist fødsel, og ventar gjerne eit år denne gangen.... Neida, men eg hadde ikkje hatt sex så tidlig i allefall, det hadde eg ikkje turd. Tenk om stinga går opp? Og blør du ikkje mykje enda?? I forhold til infeksjonar så skal vel helst renselsen vera ferdig og stinga grodd. Så 1 mnd kanskje??

De sier vel at man helst skal vente i 6 uker pga renselsen og infeksjon.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp. Pga infeksjonsfare, så skal man vente 6 uker etter fødsel. Er jo fortsatt sår etter morkaka, og det skal få lov til å gro ferdig før jeg skal ha sex hvertfall.

Forrige gang orket jeg ikke sex på flere måneder, pga jeg ble klippa og så revna jeg. Så hadde en ganske så stor rift. Fikk aldri greie på hvor stor den var, men mista nesten en liter med blod. Siden jeg er så lita som jeg er, så tok det sin tid før jeg kom meg skikkelig.

Sist venta vi ca 3mnd. Jeg var på kontroll på sykehuset pga stor rift, så når de sa det var grodd fint turte jeg å prøve;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Lysta e dær for å si d sånn :P men tørr ikke enda, åsså blør d fortsatt litt.. men har nesten nedtelling til 6 uker e gått ;)

Nå fikk jeg baby for 3dager siden da, så må vel ærlig innrømme at det ikke er mye til lyst her :p men sist gang ventet vi i 5uker. Jeg ble klippt og ville egentlig vente til det hadde gått 6 uker, meeen frustrasjonen ble for stor hoss begge to :p Fikk da beskjed om at vist jeg følte at alt sto greit til med stingene, så var det bare og hoppe i høyet ;) men vist man ikke er helt ferdig med renselsen så burde man vel bruke kondom ;)

Hæppy humping for de som føler for det ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har aldri greid å vente de 6 ukene som er anbefalt. Vi har hatt sex 2 uker etter alle 3 fødslene vi, da med kondom selvsagt. Ser ikke for meg at vi venter særlig lenger denne gangen heller, blir fint lite sexing nå på slutten iallefall :(

Jøss, to uker.. blir jo helt stum her. Tror det tok et par måneder sist, men husker ikke helt, men det tok også lang tid før alt føltes som normalt under sex.

Back
Topp