Guest
Er nå 4uker siden jeg fødte, og i går hadde jeg og samboeren min sex for første gang siden. Ble klippet og sydd, og fikk senere infeksjon i stingene. Er nå helt grodd, og det føles ganske normalt der nede igjen. Men i går måtte vi avbryte samleie fordi han klaget på at "det var for varmt". Litt senere sa han det var fordi "jeg var så slapp at han ikke hadde noen som helst nytelse av det". I følge han kunne han fått hele hånda inn der, og når han sa dette ble jeg veldig såret. Er veldig usikker på meg selv fra før, og dette er et sårt tema for meg. Mener han kunne sagt det på en finere måte, og når jeg sa det til han ble han sint og kom med en rimelig falsk unnskyldning.
Har nå sett med speil for å se hvordan jeg ser ut nedentil. Ble litt forskrekket når jeg så at jeg kunne se "inni meg selv". Kunne se "nupper" som jeg tror skal være på innsiden? Har begynt med knipeøvelser for å kanskje hjelpe til å stamme opp. Men hvor lang tid tar det fra fødsel til man skal være strammet opp igjen?
Har nå sett med speil for å se hvordan jeg ser ut nedentil. Ble litt forskrekket når jeg så at jeg kunne se "inni meg selv". Kunne se "nupper" som jeg tror skal være på innsiden? Har begynt med knipeøvelser for å kanskje hjelpe til å stamme opp. Men hvor lang tid tar det fra fødsel til man skal være strammet opp igjen?