Sex etter blødning

Seawave

Elsker forumet
Som skrevet om her inne, har jeg jo blødd endel forige helg. Var jo da hos volvat for å få sjekket stigning av hcg, siden jeg var bortreist og ikke kunne oppsøke fastlege. Fikk beskjed om at det kan være truende abort, og å avstå fra samleie. Men ingen beskjed om hvor lenge. Nå har jeg ikke hatt antydning til blødninger på noen dager, og lurer på om noen vet hvor lenge det er anbefalt å vente med sex etterpå? Når er det ansett som trygt igjen/når er det ikke lengre å anse som truende abort?
 
Jeg ville hørt med legen. Ingen vits å hoppe i høyet for tidlig, da er det bedre å høre med legen/gynekolog :)
 
Ville avstått fra sex hele svangerskapet om så var tilfelle :p ingen vits å ta noen risikoer. Vær på den sikre siden og få klarsignal fra lege før dere kjører på :p
 
Jeg ville hørt med legen. Ingen vits å hoppe i høyet for tidlig, da er det bedre å høre med legen/gynekolog :)
Jeg tror jeg skal ringe gyn på mandag. Har time hos henne om 2,5 uke til UL, men føler det er litt lenge å vente. Sykepleieren der pleier å være ganske grei mtp å la meg få spørre gyn om ting uten time. Hos fastlegen er det motsatt, der må man ha legetime selv for di minste spørsmål...
 
Jeg tror jeg skal ringe gyn på mandag. Har time hos henne om 2,5 uke til UL, men føler det er litt lenge å vente. Sykepleieren der pleier å være ganske grei mtp å la meg få spørre gyn om ting uten time. Hos fastlegen er det motsatt, der må man ha legetime selv for di minste spørsmål...
Høres lurt ut å ta kontakt med gyn ❤️ :)
 
Back
Topp