sex etter abort

maikaen

Forumet er livet
lure litt på om d e fali å ha sex etter en abort. (kirurgisk inngrep)??
 
nån sir ja å nån sir nei... ka dokker trur.. han ene legen sa 2 uke utn, han andre sa ingenting..
 
 
 
 
æ klarte bare 2 daga...[8|]
 
hehe.. va ikkje akkorat edru æ heller [:D]..
 
men venta du m å bli gravid igjen? eller blei du gravid fort på nytt???
 
æ vill ha nytt...[:D]
 
Hei!
Jeg ventet til jeg sluttet å blø..det gikk kanskje to uker..Tror kanskje man øker infeksjonsfaren så lenge man blør..og bør bruke kondom. Men spør legen hvis du er usikker! Rart du ikke fikk noe info..
 
Jeg ble gravid etter 2 prøveperioder igjen. Men ventet med å prøve til etter første mens - det fikk jeg beskjed om fra sykehuset..
 
æ blødde bare bittelitt samme dagen.. å ingenting etter d....
e ganke spent på katti mensn dokke opp igjen! ho sykepleiern mente å at æ burde vente t at æ hadde hadd mensn væffal EN gang.. å akkorat no sunst æ at 1 mnd e veeeldi lenge! å vanlivis sunst æ at d går kun kort tid mella vær mens...[:D]
 
Huff,stakkars deg! var det noe galt siden du måtte ta abort?må ikke ha vært lett!!!
 
ORIGINAL: linae

Huff,stakkars deg! var det noe galt siden du måtte ta abort?må ikke ha vært lett!!!

 
morkaka va løsna. så d va dåli m håp. fikk vite uka i forveien at d plutseli ikkje va liv. å va på 2 ula tirsdag å ondag forrige uka, å etter den siste så blei d konstantert at morkaka va løsna på den ene sia. så æ tok utskrapning på torsdag....
 
nei vakje så arti d, men d går mye bedre no! ser kunn fremover, å tenke at d burde være nokka på gang igjen snart[:)]
 
ORIGINAL: heleniie

ORIGINAL: maikaen

hehe.. va ikkje akkorat edru æ heller [:D]..

men venta du m å bli gravid igjen? eller blei du gravid fort på nytt???

æ vill ha nytt...[:D]



ja Venta vel nesten ett år før jeg ble gravid igjen jeg.... men hvis du prøver, så burde det vel ikke være noe i veien for at du raskt kan bli gravid igjen!! [:)]

 
hehe[:D] believe me æ prøve:) typen slepp såvidt ut av huse førr å dra på jobb[:D]
 
Back
Topp