Sex er ikke godt lenger

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Stakkars mannen min begynner å bli litt seksuelt frustrert. Vi har kun hatt sex to ganger siden vi fant ut at jeg er gravid (for fire uker siden!). Fra å ha sex flere ganger i uka, til å omtrent ikke ha sex er innmari rart.
Første gangen vi hadde sex etter jeg ble gravid var vi veldig forsiktige, men jeg begynte likevel å blø. Da turte vi ikke ha sex på en stund (selv om vi visste det var ufarlig).
Neste gang kjente jeg ikke noe. Må innrømme at mannen min er begavet, så er ikke der problemet er. Jeg bare kjente ikke den gode følelsen jeg vanligvis får. Sexen ga meg liksom ingen ting, til tross for at jeg har hatt mange erotiske drømmer etter jeg ble gravid.
Har noen opplevd det samme og som kan trøste meg med at det vil gå over?
 
Det er helt normalt, og ja, det vil gå over :) forrige svangerskap taklet jeg ikke tanken på sex engang, og de få gangene vi prøvde endte det med snørr og tårer for min del fordi det ikke var noe godt. Lysten kom tilbake med en gang ungen var ute, men pga amming og slikt ble ikke sexlivet normalt før ca 5-6 mnd etter fødsel. Men det ble normalt.
 
Jeg kan telle på en hånd hvor mye sex vi hadde under gravidteten :p
Jeg hadde virkelig null lyst. Men jeg hadde hg å spydde 24/7, så han forsto meg heldigvis.
Men de første 8mnd etter fødsel så hadde jeg 0 følelse under sexen, men det gikk seg heldigvis til :D
 
Begge mine svangerskap har det vært minimalt med sex, fordi det har vært vondt eller ikke godt. Gikk over etterpå da:)
 
Helt normalt! Jeg orker ikke kysse min kjære. Føler meg slem. Men jeg bare mista lysta litt.
 
Vi hadde 0 sex i de 4 første mnd av svangerskapet pga kvalme og liten lyst. Men i slutten av svangerskapet hadde vi mer sex enn vanlig:D
 
Vi har kun hatt sex 1 gang siden desember 2015. Orker ikke! Mannen må bare ha tålmodighet her. Lysten kommer nok tilbake etter hvert. ;)
 
Har også hatt sex en gang siden slutten av januar. Jeg håper virkelig lysten kommer tilbake snart, for jeg synes veldig synd på mannen :p
 
Godt å høre at dette er helt vanlig. Visste at sexlysten kan forsvinne, men at det ikke lenger kjennes godt var veldig overraskende for meg.
Vi får bare smøre oss med tålmodighet :)
 
Hadde ikke lyst i det hele tatt frem til uke 20. Var som om sexlysten min forsvant så fort testen viste to streker. Tok seg opp etter uke 20 :)
 
Jeg har det motsatte problemet :( jeg har lyst hele tiden men føler mannen har mistet lysten til en viss grad, nesten alltid jeg som må ta initiativ, kjempe frustrerende og ikke minst pinlig :( ikke no godt å ha det slik heller, så kan forstå deg på en måte.
 
Jeg har det motsatte problemet :( jeg har lyst hele tiden men føler mannen har mistet lysten til en viss grad, nesten alltid jeg som må ta initiativ, kjempe frustrerende og ikke minst pinlig :( ikke no godt å ha det slik heller, så kan forstå deg på en måte.
Sånn er det her å :(
 
her gikk sexen rett i dass, ble en sjelden gang. kanskje 1-2 ganger i mnd. men jeg har funnet ut att da er det bedre om vi bare koser oss sammen, uten selve sex delen. for det er enda deilig. men selve sexen klarer jeg meg fint uten, for det er ikke behagelig
 
Her har vi hatt sex tre ganger siden oktober 2015. Det var vondt for meg, uansett hvor mye glidemiddel, samboeren syns heller ikke det ble no godt når han visste at jeg hadde vondt, så vi droppa det.
Noe løsna igår da, så nå har vi hatt sex to dager på rad, fortsatt litt vondt, men klarer å overse det (uke 31). Kan være vanskelig for dere begge å ikke få den nærheten, så husk at sex kan være mye mer enn penetrering :) men husk for all del at hvis du ikke er i humør til det så er det ikke synd på mannen, unntakstilstand må være lov når man produserer en baby :)
 
Back
Topp