sex eller avhold?

teba

Gift med forumet
lysten på sex for tida???
NEI!! OVERHODET IKJE..dvs..eg vil når han ikkje kan (dvs neseten er sovna...)[:@]

helst avhold her.. jeg kjenner somregel etter hvor minien befinner seg.. føles som han stikker av og gjemmer seg under akten... og etterpå virker det som om han ikke tør bevege seg inni der... ikke serlig opphissende spør du meg... [:D][:)]

[:D]hahahaha......

Dårlig med sex lyst for tida gitt....har liksom ikke ork til det!
Men vi koser og klemmer mye da,kos det også[;)]

Ikke så mye her heller, men vi tar det igjen om noen mnd[:D]

En veldig sjelden gang. Det hender jeg får lyst men da er det best han er der akkurat da og sier de riktige tingene, for det går fort over he he [:)]
Men jeg passer på å tilfredsstille han innimellom, selvom det blir sjeldent...[8|]
Men som dere andre sier, det er ikke akkurat sexy å ha en liten bebis som deltar inni magen liksom! [:D][:'(]

Ahahaha, så utrolig deilig å lese at dette ikke bare gjelder meg og kjærsten! [:D] Har uroet meg litt dette faktisk for vi har jo alltid hatt det herlige sexlivet, men etter at magen dukka opp og han også kan kjenne spark syns jeg det er litt ubehagelig med tanke på stilling, ikke alltid like kult å ligge med ryggen til likom, he he, og han sier han syns det er rat med tanke på at vesla vår ligger rett innenfor liksom [:D] Nei , vi får heller ha det til gode til vi har kommet i mål tenker jeg[;)] Men vi har det utrolig godt for tiden uansett, masse koooos og latter! [:D] Er som nyforelska igjen på det emosjonelle planet så skal ikke klage da gitt! Klem

dårlig med sex gitt... jeg har lyst med ikke samboeren...[8|]

ORIGINAL: bondekone

Dårlig om dagen orker nesten ikke at gubben skal ta på meg en gang

Signerer - MEN det Virker som typen tenner enda mer på meg etter hvert som magen vokser...
Vi är verkligen offline for tiden [:'(]

Humm...jeg har mer lyst nå enn tidligere,men er redd etter den lille blødningen jeg hadde.

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg har fått mer lyst en jeg hadde tidligere[:D]. Virker som typen tenner enda mer på meg etter hvert som magen vokser også[;)].
dette var som jeg sku sagt det selv..hehe[:D]

Har veldig lyst hele tiden jeg da,
men er værre med sambo.
Nå er han så syk at han ikke orker klemming eller noe.
Men blir nok ikke bedre når han blir frisk heller.
Han ble skremt av forstervannslekkasjen og blødningen

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

En veldig sjelden gang. Det hender jeg får lyst men da er det best han er der akkurat da og sier de riktige tingene, for det går fort over he he [:)]
Men jeg passer på å tilfredsstille han innimellom, selvom det blir sjeldent...[8|]
Men som dere andre sier, det er ikke akkurat sexy å ha en liten bebis som deltar inni magen liksom! [:D][:'(]

Signerer denne, men eg må sei det ikkje er ein lett sak, særlig ikkje når han tenne veldig på den nye kroppsfasongen min..Blir litt krasj der[&:]

ORIGINAL: Solvit

Litt opp og ned her. Lenge mellom hver gang. Men jeg fikk veldig lyst i natt og da fikk sambo en hyggelig overraskelse. Hehe... jeg vekte han og han var fort med på notene[:D]

Hehe...

Så godt å se at det ikke bare er meg!! [:D] Sist var vi jo nærmest som kaniner i hele svangerskapet, men nå er det ikke mye lyst fra min side!! [:@] -Hater de hormonene!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@]

Bra at noen tok dette opp[:D]
Jeg greier han ikke!!!!!
En stund lurte jeg på om forholdet blei å ta slutt siden jeg ikke hadde DE følelsene for han. Vi har sex kanskje 2-3 ganger i mnd, men etterpå blir magen hard som en stein og da blir jeg liggende LENGE før det er over, det er vel livmoren som trekker seg sammen.
Så nå tar vi det bare med ro og spesielt når jeg fortalte han at vi var flere her på januarklubben.....
Takk, medsøstre.
Nå plager det meg ikke mer når jeg ser at vi er flere.
Prøver å si til han at det ikke har med følelsene å gjøre, men hormoner.
Men siste så måtte vi bare ha oss for å se om babyen ble roligere for da hadde ho virkelig tatt kontroll over kroppen min, ho nektet å legge seg å sove ennå klokken var over 0100 om natta. Etter vi hadde hatt sex så sovna ho....endelig...he he.

Back
Topp