Sex+el

Mamii 27

Glad i forumet
Litt personlig dette spørsmålet, men vet det er mange tøffe jenter her som ikke synes det er så skummelt å legge ut om sånne ting :)

Bare lurte på om hvordan dere forholder dere til sex rundt eggløsning? Er det fem ganger om dagen, eller en, den dagen el-testen viser positivt? Dagen før, på dagen, dagen etter eggløsning?

Nysgjerrig [:)]

en gang om dagen, eller det blir jo kvelden da [:)] hadde positiv EL test i går og frem til i ettermiddagen i dag. før vi la oss var den negativ.. vi hoppa i høyet i går, dagen før det og dagen før det...i dag prøvde vi oss igjen i og med at jeg hadde positiv test frem til i ettermiddag...men haha..må le, vi var helt gåene begge to så vi fikk ikke tatt den helt ut i dag..mannen er full av piller etter en kneoperasjon og har tømt seg to dager på rad..nå tror jeg det var nok for begge gitt...hihihi....[:)] typisk det når det gjelder som mest....men håper jo at det skal klaffe med i går da...vi får prøve igjen i morgen og..er vel til og med 36 timer etter negativ EL test..eller hvordan var det igjen???

ORIGINAL: Arven

en gang om dagen, eller det blir jo kvelden da [:)] hadde positiv EL test i går og frem til i ettermiddagen i dag. før vi la oss var den negativ.. vi hoppa i høyet i går, dagen før det og dagen før det...i dag prøvde vi oss igjen i og med at jeg hadde positiv test frem til i ettermiddag...men haha..må le, vi var helt gåene begge to så vi fikk ikke tatt den helt ut i dag..mannen er full av piller etter en kneoperasjon og har tømt seg to dager på rad..nå tror jeg det var nok for begge gitt...hihihi....[:)] typisk det når det gjelder som mest....men håper jo at det skal klaffe med i går da...vi får prøve igjen i morgen og..er vel til og med 36 timer etter negativ EL test..eller hvordan var det igjen???

Takk for at du deler dine erfaringer ;)
Jo, jeg har hørt at eggløsningen skjer "dagen etter" testen viser positivt. Men det er vel bare å humpe i vei dagene før og etter. Men som du sier, så går man jo nesten litt lei - for det blir bare for å ha sex - ikke nødvendigvis for at man har så lyst der og da :P

hehe..var kanskje litt vel detaljert da,men litt galgenhumor hører med i natten..litt irriterende at det ikke funka i dag altså...men har lest at det er best hvis svømmerene allerede er på vei oppover når egget løsner, for da slipper de å svømme så langt og har mer krefter til å trenge igjennom egget..blir møtt på veien liksom.hehe.

håper det var noen hypre svømmere der fra før..de kan jo leve noen dager sies det så..
men uansett så prøver vi igje i morgen..hehe

hva pleier dere å gjøre da??

Hehe, ekke så farlig å avsløre litt ;) Vi er jo anonyme uansett da ;)

Sist pp så hadde jeg eggløsning onsdagen (både i følge test og jeg kjente det) - og da hadde vi sex mandag, tirsdag, onsdag men ikke torsdag. Også hadde vi fredag og lørdag. hehe. Oh my, det ble litt statisk kan man si :P Så den torsdagen funket det bare ikke for noen av oss, vi klarte ikke fulleføre :P Hoho.

Men jeg ble ikke gravid, så da kan det jo være noe i den dagen-etter-greia. Men asså, hadde MA i mai, så ekke sikkert kroppen min er helt klar enda. Krysser fingrene for at det skjer snart :) For dere og :)

vi holdt på å le oss i hjel i stadd for det ble så komisk..kom igjen liksom, bli ferdig..hehe...godt man ikke blir sinte da, at man kan le av situasjonen..prøvde jo fra alle vinkler jo [:)] haha....og han med bandasje og vondt kne.hiiiihiihih

10 dager før og 2 dager etter er hva vi har gjort. Men ble alt for mye, fordi jeg hadde ustabile sykluser.. (Derfor så mange dager). Så det funket dårlig. Men sist gang brukte jeg clearblue fertilitetsmonitor og fikk da opp de dagene jeg var mest fruktbar.. 3 dager etter hverandre. Da hadde vi sex de 3 dagene, og vips så ble jeg gravid.. Ble lei av å tolke streker på de billigtestene, og må si det ble noe helt annet med den fertilitetsmonitoren. Anbefales på det varmeste..

Back
Topp