Sex de første ukene

Jeg var også noe ‘tørr’ i går. De to gangene før de svømte jo greien hans inni der:troll:

Haha!
Tror nok jeg skrumpa inn og tørka inn fordi jeg var litt nervøs :p håper det bedrer seg
 
Haha!
Tror nok jeg skrumpa inn og tørka inn fordi jeg var litt nervøs :p håper det bedrer seg

Ja, tenkte litt tanken selv i går. De to andre gangene var jeg klar.
I går fikk han plutselig ånden over seg, mens jeg var i utgangspunktet trøtt og ikke innstilt
 
Takk for langt og godt svar. Satser på jeg tør snart! Hadde en liten runde på ‘egenhånd’ i går(ikke noe innvendig, altså) og fikk da vondt i livmor etterpå! Tror fokuset må bli på partner fremover for det var skremmende!

Sniker fra april. Har fått kynnere hver eneste gang jeg har kommet siden tidlig i svangerskapet. Til å begynne med syntes jeg ikke de var vonde, men det var helt åpenbart at livmoren spente seg alt den kunne. Så kynnere er ikke bare noe man får i siste trimester, men det varierer veldig hvor mye forskjellige gravide merker til dem. Ikke uvanlig at de utløses av sex eller bare opphisselse heller, altså (og ikke farlig) :)
 
Last edited:
Sniker fra april. Har fått kynnere hver eneste gang jeg har kommet siden tidlig i svangerskapet. Til å begynne med syntes jeg ikke de var vonde, men et var helt åpenbart at livmoren spente seg alt den kunne. Så kynnere er ikke bare noe man får i siste trimester, men det varierer veldig hvor mye forskjellige gravide merker til dem. Ikke uvanlig at de utløses av sex eller bare opphisselse heller, altså (og ikke farlig) :)

Tusen takk! Er så betryggende å høre! Pr nå er ømme boobs og livmorbestyr etter samleie og/eller orgasme eneste symptomene jeg har.
 
Tusen takk! Er så betryggende å høre! Pr nå er ømme boobs og livmorbestyr etter samleie og/eller orgasme eneste symptomene jeg har.
Det har vært rimelig dødt på den fronten hele svangerskapet for min del, men det har først og fremst vært fordi formen min har vært for dårlig. Prøv å slappe av og stole på at fagfolk sier at det ikke er farlig - og våg å stille spørsmål hvis du opplever noe unormalt :)
 
Det har vært rimelig dødt på den fronten hele svangerskapet for min del, men det har først og fremst vært fordi formen min har vært for dårlig. Prøv å slappe av og stole på at fagfolk sier at det ikke er farlig - og våg å stille spørsmål hvis du opplever noe unormalt :)

Skulle nesten ønske jeg var for dårlig til slikt. Da hadde jeg i det minste følt meg gravid:chicken:
 
Sniker fra Oktober :)

Vi har hatt sex som vanlig, første svangerskap opplevde jeg blødning 3 ganger i forbindelse med sex, men det var bare rett etter og fortsatte ikke så det var bare skjøre slimhinner. Vi fortsatte som vanlig uten problemer, resultatet av det er nå 9 mnd :) Jeg ble gravid igjen i november, da opplevde jeg ingen blødninger, men en MA i uke 7. Nå er jeg gravid igjen i uke 9, denne gangen har vi ikke vært super aktive fordi lysten og energien min har vært på bunn, men har hatt sex jevnt over og har sett hjerte banke i uke 9 :)
 
De to første svangerskapene fortsatte sexlivet som vanlig helt til slutten. Denne gangen er det stopp på grunn av en skade jeg pådro meg sist helg. :facepalm:
 
Har prøvd igjen nå. Denne gangen gikk det mye bedre :) ikke noe blod å spotte i det hele tatt!
 
Har prøvd igjen nå. Denne gangen gikk det mye bedre :) ikke noe blod å spotte i det hele tatt!

Fantastisk! Jeg må le fordi begge gangene jeg ser du har skrevet her har vi akkurat hatt en runde selv. Samkjørt i liggingen, vi to:hilarious:
Har gått bra her hver gang og det er en stor lettelse! Da får man litt mer lyst fremover, enn å ligge anspent og håpe på det beste:troll:
 
Fantastisk! Jeg må le fordi begge gangene jeg ser du har skrevet her har vi akkurat hatt en runde selv. Samkjørt i liggingen, vi to:hilarious:
Har gått bra her hver gang og det er en stor lettelse! Da får man litt mer lyst fremover, enn å ligge anspent og håpe på det beste:troll:
:hilarious::hilarious: Si ifra neste gang du skal hoppe til kØys også da ;)
 
Vi har sex. Det er ikke så ofte som før men det hender at det skjer :hilarious: Forje svangerskap var det 2-3 ganger daglig. Nu som hi har baby og begge jobber turnus blir det 1-2 ganger i uka
 
Vi har sex. Det er ikke så ofte som før men det hender at det skjer :hilarious: Forje svangerskap var det 2-3 ganger daglig. Nu som hi har baby og begge jobber turnus blir det 1-2 ganger i uka

Ikke så ofte som før her heller..
Merker at jeg holder igjen veldig. Vet jeg hadde fått totalt sammenbrudd om jeg begynte å blø. Ønsker liksom ikke helt å utsette meg selv om det enda :hilarious: litt synd på mannen, men tror han forstår hvorfor jeg er litt kjip på sexen akkurat nå disse ukene. Håper angsten letter litt etter hvert :shy:
 
Vi har sex. Det er ikke så ofte som før men det hender at det skjer :hilarious: Forje svangerskap var det 2-3 ganger daglig. Nu som hi har baby og begge jobber turnus blir det 1-2 ganger i uka

2-3 ganger DAGLIG? Bøyer meg i støvet. Ble øm jeg etter 10 dager på rad forrige pp:hilarious:
 
Back
Topp