Sex anyone??

SpireNr.4

Betatt av forumet
Liiite spørsmål til dere ;) Har dere sex nå etter at dere fant ut at dere ble gravider?
Jeg sliter litt med akkurat det der jeg da :/ Ikke fordi lysten ikke er der (den er der til og med mer føles det som) men forje mnd hadde vi en SA og da var det etter sex jeg opplevde første blødningen. Og også denne gangen så opplevde jeg litt rosa utflod etter en sexøkt :( Er bare redd for at det skal ødelegge noe :( Så derfor lurer jeg på hvordan det er med dere andre?? ;)

vi har ikke hatt sex siden jeg ble gravid! Jeg vet at det skal være helt trygt. Men jeg hadde også en SA i forrige mnd, og i mitt første svangerskap blødde jeg etter hver gang vi hadde sex, og jeg er livredd for å blø igjen. Da kommer usikkerheten, og jeg må leve i uvisshet om hvordan det går videre. Så her har jeg takket glatt nei, selv om jeg mer enn gjerne vil...;)

opptil flere ganger :) men vært tenkt litt på det.. men googla og det stod at det ikke skulle være færlig så lenge det var snakk om "normal" sex..

farlig*

Hva er normal sex? Er det noen stillinger vi ikke skal gjøre? Jeg har kjempe lyst, men tør ikke!

er vel det at man ikke skal komme for mye borti livmorhalsen?

Vi har sex som normalt og jeg trener som normalt ellers.Tenker som så; at på det stadiet vi er i graviditeten nå er det veldig mange som enda ikke vet at de er gravide, og derfor vil leve som før.... Og i de aller fleste tilfeller vil jo det funke helt fint :)

Om du har hatt SA ''etter'' Sex før ville jeg og vært skeptisk. Men ville nok ventet litt med å ha Sex og snakket med lege eller gyn slik at de kan undersøke om det her noe sammenheng. Generelt er Sex ufarlig i svangerskap, det hadde ingen invirkning på mitt forje svangerskap.
Lykke til =)

Back
Topp