Sex <3

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Ja altså, nå må jeg høre litt hvordan det går med dere andre "termin-søstre" på denne fronten! Før jeg ble gravid hadde min kjære og jeg sex hvertfall hver dag, noen ganger 2-3 ganger om dagen.. Nå er det et sorgens kapittel! Hehe.. Magen er i veien, jeg føler meg ikke konfertabel og tiltrekkende med en stor kul på magen og hvis babyen beveger seg mye under samleie blir det totalt stopp for min del! Jeg har rett og slett mistet lysten, selv om det er utrolig digg når vi gjør det! Forloveden min er forståelsesfull for mine tanker, selv om han nok helst hadde ønsket mer sex.. I går snakket vi om det og han sa da at han ikke liker tanken på å komme i nærheten av gutten vår med penisen, selv om han vet det ikke kan skade babyen. De siste par månedene har vi hatt sex annenhver uke kanskje, muligens også sjeldnere... Hvordan går det på denne fronten for dere jenter ?

Ikke så ofte som før nei, men vi tar det rolig, vi har snakket om det. I mitt filfelle er det ikke alltid jeg har så lyst pga. at jeg er plaget med veldg tynn utflod. For han så er det samme som du nevner, at han tenker på at babyens hode er så nerme. Men vi vet at det kommer til å normalisere seg litt mer etterhvert, så vi stresser ikke.

Her blir det laaaaaaaaaaange opphold, jeg har fått så vondt etter sex. Masse kynnere og nedpress. Så vi har kanskje gjort det en gang annenhver mnd :oP Stakkar mannen min!! Men han er forståelsefull da heldigvis :o)  

Her er det også et sorgens kapittel som det ikke er verdt å skrive hverken hjem eller vekk om. Vi var vel omtrent som dere før jeg ble gravid, og vi hadde sex HVERTFALL hver dag. Noen ganger var vi som kaniner og kunne lett ha sex 5-6 ganger i løpet av dagen.. Rart at jeg ble gravid sa du?

I begynnelsen av svangerskapet var det omtrent den samme frekvensen, men så har det vært en nedadgående kurve. Lysten min er rett og slett borte! Jeg føler meg som en hval, magen er i veien, og jeg hater å ikke være like fleksibel som før jeg ble gravid. Nå har vi seks kanskje 1-2 ganger i uken, så det er jo ikke såååååå ille. MEN det er alltid han som må ta initiativet og jeg tror ikke det alltid er like morsomt for han. Hans sexlyst er forøvrig like tilstedeværende som alltid, så jeg synes rett og slett synd på han!
Førøvrig setter også ekstrem svangerskapskvalme en stopper for andre aktiviteter også, så for hans del er det rimelig tørke.
Gleder meg til å få kroppen og lystene mine tilbake. Det skal rett og slett bli ubeskrivelig deilig!

Laaange opphold her også.... Kan fort gå 3-4 uker før vi har oss til

her er det ikke såpass hyppig som før, av ganske naturlige årsaker som trøtthet....Så det blir vel ca 2-3 ganger i uka...

har vært veldig lite no i det siste, men er for me nett har flyttet og har rett og slett vært utslitt begge to..
begynner jo bli vanskeligere pga magen, men går helt fint..
lysten er ikkje helt den samme lenger, men sex 1 gang i uke klarer eg:)

max 1 x uka, hehe... Men sånn vet jeg at det blir, mannen er ikke så fryktelig ivrig når magen blir så stor - men av og til må man jo liksom ha den nærheten også da;-)

Sniker litt fra februar jeg. :)

Så godt at se at det ikke bare er her mannen ikke får så mye :)

Herregud!!!!! Jeg synes dere har mye sex jeg. Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex etter jeg ble gravid. Sex 5-6 ganer om dagen var det noen som skrev..... hvordan i all verden får man gjort noe annet om dagen da?????? 

Haha.. Det var nok meg som skrev 5-6 ganger om dagen.. Og det går faktisk heelt fint, så lenge lysten er der. Er vel over gjennomsnittet interesserte begge to, if there's a will, there's a way..

Jeg jobbet fra 7-3 og hadde hesten fra 3-5 alle hverdager, men det gikk alikevell.. =P

Sex livet er ikke eksisterende! :( Jeg har rett og slett ingen sex lyst, og får utrolig vonde kynnere om vi har sex. Jeg tenker ikke på sex, drømmer ikke om sex- den har forsvunnet helt!
Men har en utrolig tålmodig mann, men jeg passer på å "hjelpe" til han så godt jeg kan. Viktig med nærhet selv om jeg ikke har så lyst på sex :)

Hei. Her er det rett å slett blitt motsatt. Fra før var det normalt med sex ca en gang hver 14 dag, og slik har det vært siden vi ble sammen for 7-8 år siden. Vi begge har syntes det er helt greit, og vi begge er fullstendig klar over at det ikke er så ofte som mange andre. Er åpen om det, og for oss har det føltes helt naturlig! MEN nå når jeg er blitt gravid har det tatt helt av (til oss å være), så nå har jeg gjerne sex hver dag... Og om jeg ikke får hjelp, så klarer jeg ikke å la være og må rett å slett orden opp selv.. :) Makan til forandring, og det i motsatt retning av hvordan jeg trodde det skulle bli. Bra det er noe positivt med å være gravid.. Men må stålsette meg litt om knøtte sparker, det er virkelig "turn off", så må unngå å ha hender på eller ved magen.

lille persille :) skrev:
Sex livet er ikke eksisterende! :( Jeg har rett og slett ingen sex lyst, og får utrolig vonde kynnere om vi har sex. Jeg tenker ikke på sex, drømmer ikke om sex- den har forsvunnet helt!
Men har en utrolig tålmodig mann, men jeg passer på å "hjelpe" til han så godt jeg kan. Viktig med nærhet selv om jeg ikke har så lyst på sex :)

Som om jeg skulle sagt det selv.. 

Synes det er utrolig deilig å bare ligge tett sammen, og kose i stedet.. Er blitt litt sånn barnslig forelska jeg nå - fordi jeg er så utrolig lykkelig for at vi snart skal få enda en baby!!!!

Back
Topp