Sex å sånn...

Majasl

Betatt av forumet
Fleire som syns sex er slitsomt å litt ukomfertabelt....

Dusj er en fin oppfinnelse... ;)

Føler meg super flott om dagene, så samboer nyter godt av det;) Har hatt mer sex den siste uken enn vi har hatt hele svangerskapet! Haha:p

Her er sex ikke eksisterende lenger :P
Jeg føler at vi aldri er alene og han syns det er litt ekkert med den lille i magen :P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Sex?! Hva er det? Nei her er det lite av det, sambo mistet lysten da jeg ble gravid(for ham er det en psykisk greie,føler vi ikke er alene) ble en gang iblant,men nå er det greit for meg altså, med elendig bekken, hyper frøken i magen føler jeg ikke for det selv heller.

Føler meg super flott om dagene, så samboer nyter godt av det;) Har hatt mer sex den siste uken enn vi har hatt hele svangerskapet! Haha:p

Åå kor bra!!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åå det gjør jo så vondt :( både i bekkenet og i tissen. Men stakkars mannen er super frustrert :/

Lite m d :p lysta er borte :p tungt nukk å snu seg i senga ;) er redd for at d skal sette i gang noe også :/ men er snill å hjelper mannen innimellom da ;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Er ikke så veldig behagelig for tiden :-P føler meg som ett berg som.... Sliter med å bevege meg i senga :-P

Her har det kommet seg igjen faktisk :) Men i senga må det en ekstra pute til, som støtte :P Og i dusjen hender det bekkenet "låser" seg, så blir alltid støttet og tatt godt vare på av min kjære :)

Back
Topp