Sex å gravid

Litt skjeldnere enn vanlig kanskje. Alt fra 1-3 ganger i uken nå som regel. Synes ikke det er vondt. Lurer på om det er mer følsomt da..
Ikke alltid like fristende når en kjenner babyen spreller som bare d, og så kommer mannen og klår... :p
 
Hallo alle sammen:)
Det må da være flere som lurer på noe eller har noe å si om dette med å ha sex når man er gravid. Så tenkte jeg starter denne tråden for jeg fant ikke en tråd om det:)

Er det flere enn meg som synes det er litt vondt og ha sex etter dere blei gravide, jeg er førstegangsgravid, veit ikke om det har noe å si:p
Håper på å få svar her, føler meg litt ensom i problemet:-o

Jeg er også førstegangsgravid og her er det forsovidt tørke [emoji14] de første fire mnd ble jeg utrolig fort sår, det sved ved åpningen/inngangen og vi måtte avslutte. Nå er jeg i uke 32 og blir fremdeles fort sår, men ikke på samme måten. Jeg føler meg veldig hoven der nede og vet ikke om det kanskje kan ha noe å si på friksjonen ellernoesånt!? Glidemiddel hjelper ikke. Dessuten må jeg innrømme at jeg ikke føler meg sånn kjempe sexy, og magen er noe i veien. Jeg finner ingen gode stillinger, er jeg på toppen ser jeg den så alt for godt og føler alt disser og er i veien, er jeg nederst kommer magen på en måte i klem [emoji85][emoji23][emoji14] haha så det skal ikke være lett! Heldigvis har jeg en utrolig (overraskende nok) forståelsesfull samboer som absolutt ikke maser eller stresser angående sex :) og det gjør det lettere for meg å ta initiativ til å hjelpe til på andre måter. [emoji6]
 
Back
Topp