Sex å gravid

Jeg har kjempelyst! Men samboeren ikke... han syntes det er rart og "respektløst" ovenfor babyen i magen [emoji85] litt søtt, men veldig irriterende. Han har vært 2 måneder bortreist nå, og kommer hjem til uka, så håper han har lyst når han kommer hjem!

Godt jeg ikke er den eneste! Jeg er sååå gira og han er helt uinteressert.. (Med mindre klokka er 2 på natta, DA våkner han til liv...) Holder på å bli gal!
 
Jeg ser at det er noe par som skriver at det er «tørke», blir veldig nysgjerrig på hva det vil si.

For her vil jeg si at vi befinner oss i en tørke periode. Siden oktober (positiv test) har vi hatt sex 2 ganger (!!!). Første gangen var ubehagelig pga bekkenet, men side stilling hjalp litt. Andre gangen, vel... helt greit.
 
Jeg ser at det er noe par som skriver at det er «tørke», blir veldig nysgjerrig på hva det vil si.

For her vil jeg si at vi befinner oss i en tørke periode. Siden oktober (positiv test) har vi hatt sex 2 ganger (!!!). Første gangen var ubehagelig pga bekkenet, men side stilling hjalp litt. Andre gangen, vel... helt greit.
Yes samme her! 2 ganger siden positiv test i oktober. Helt greit begge gangene, men annerledes følelse og ikke følsom i det heletatt så kjente nesten minimalt. Merkelig. Siste gangen ble det egentlig bare tull, følte det ble helt feil med magen og kjente svært lite.. :(
 
Jeg ser at det er noe par som skriver at det er «tørke», blir veldig nysgjerrig på hva det vil si.

For her vil jeg si at vi befinner oss i en tørke periode. Siden oktober (positiv test) har vi hatt sex 2 ganger (!!!). Første gangen var ubehagelig pga bekkenet, men side stilling hjalp litt. Andre gangen, vel... helt greit.

Her er det en gang i måndenen, og knapt det.
 
Veldig lite her og. Har faktisk ikke hatt penetrerende samleie etter jeg ble gravid. Har bare ikke lyst og er redd for å blø. Men gjør andre ting da. Inni mellom, mest for mannen sin del, min sexlyst er så og si ikke eksisterende :p håper det bedrer seg!
 
Vi hadde faktisk en god del sex en periode, innimellom all oppkasten og frem til sånn denne mnd. Nå derimot har vi ikke hatt sex på kanskje 3-4 uker [emoji15] Vi snakket litt om det for noen dager siden, og der sa mannen at han følte han ikke kunne ha sex lengre pga babyen! Det ville jo være som om han dunket borti henne hele tiden.. [emoji85]

Jeg har veldig vondt i bekkenet, så har ikke vært så veldig "på" selv heller, men vi kan da ikke gå frem til august uten å ha sex?! [emoji28]
 
Nå føler jeg meg litt utafor da :p
Men vi har veldig bra sex når jeg er gravid!
Må bare tilpasse stillinger etterhvert som magen vokser :)
 
Vi hadde det ganske jevnlig frem til mars, daaa begynte det å dabbe av.. [emoji12] Magen vokser og samboer synes det blir rart og er redd for å skade babyen inni der.. Og han klarer ikke helt å fokusere lenger pga det heller siden hun er blitt mer og mer aktiv... hehe..! Så her blir det nok en tørkeperiode til etter fødsel [emoji12]
 
Sniker fra Juli. Tørke her også for at samboeren ikke vill. Men lysta mi er som vanlig. Er redd det blir tørke til etter fødselen
 
Vi har ikke så mye penetrerende sex lengre, da jeg opplever å få veldig vondt dagen etterpå i bekkenet. Men vi er kreative og finner på mye annet gøy som ikke nødvendigvis innebærer penetrering.
 
Å så flott at så mange svarer:-D
Så glad det ikke bare er meg som sliter med at det er vondt, og ikke minst at lysten ikke er like stor:-o
Mannen min er skikkelig tålmodig, men er så lei av å hele tiden ikke ha lyst når han vil.

Synes så synd på han:-/
 
Til tross for trøtte kvelder og bekkenkrøll er lysten fortsatt her hos meg (ikke L i K e mye som før, men nesten). Han er ikke på i det hele tatt. Tror han har for mye å tenke på ;-) Blir innimellom men ikke på langt nær nok..:) Ellers er sidestillinger og bakfra best her og. Ridestillinger blir fort smertefullt for meg ;) Heier på dere alle!!!
 
Å så flott at så mange svarer:-D
Så glad det ikke bare er meg som sliter med at det er vondt, og ikke minst at lysten ikke er like stor:-o
Mannen min er skikkelig tålmodig, men er så lei av å hele tiden ikke ha lyst når han vil.

Synes så synd på han:-/
Om det er ubehagelig er det helt naturlig at lysten ikke er så stor. Ikke bruk masse energi på å ha dårlig samvittighet. Hvis du går å tenker mye på det kan vel det også være medvirkende kanskje? Sånn fungerer det hvert fall for meg [emoji4]
Vær takknemlig for at han er tålmodig og "hiv" deg på de gangene du får lyst så "holder" nok mannen din ut[emoji6]
 
Her også er lysten min større enn vanlig. Enkelte stillinger kan være utfordrende pga magen eller bekkenet, men selve samleie går helt fint :) Heldigvis syns ikke samboeren heller at det er noen problem, så vi har sex så ofte jeg vil :D

Jeg pleier å tulle med at jeg fyller opp kvota, fordi etter fødselen kommer det til å gå laaaang tid til vi har sex igjen, og jeg tipper det ikke blir så hyppig når vi starter igjen heller :p
 
Om det er ubehagelig er det helt naturlig at lysten ikke er så stor. Ikke bruk masse energi på å ha dårlig samvittighet. Hvis du går å tenker mye på det kan vel det også være medvirkende kanskje? Sånn fungerer det hvert fall for meg [emoji4]
Vær takknemlig for at han er tålmodig og "hiv" deg på de gangene du får lyst så "holder" nok mannen din ut[emoji6]

Tusen takk:-D
 
Etter to omganger med UVI etter sex så er sex utsatt på ubestemt tid.. vi gjør andre ting da.. hehe... :cat:
 
Har vært lite av det i det siste, men i kveld ble det. Jammen meg ikke bare bare ^^
Gikk fint med bekkenet, men det å unngå press på magen var ikke så lett. Får prøve litt andre stillinger neste gang.
 
Back
Topp