Sex å gravid

Mamma<3lykke

Blir kjent med forumet
Hallo alle sammen:)
Det må da være flere som lurer på noe eller har noe å si om dette med å ha sex når man er gravid. Så tenkte jeg starter denne tråden for jeg fant ikke en tråd om det:)

Er det flere enn meg som synes det er litt vondt og ha sex etter dere blei gravide, jeg er førstegangsgravid, veit ikke om det har noe å si:p
Håper på å få svar her, føler meg litt ensom i problemet:-o
 
Spørs hvordan du ser det?

Personlig synes ikke jeg det er vondt å ha sex, men det kan være smertefullt i enkelte stillinger på grunn av en bekkenløsning fra helvete [emoji6]
 
kan være litt vondt i enkelte stillinger, men har prøvd oss litt frem. Funker stort sett best i ridestillinger eller bakfrastillinger her.
 
Hos oss er det rimelig tørke om jeg får være helt ærlig. Så når vi først har sex er det fordi det ikke er vondt :p Men har følt ubehag etter jeg ble gravid jeg også. Har vel egentlig aldri gått tilbake til normalen siden vi fikk førstemann ;) Men sånn er det, småbarnslivet er slitsomt, og vanvittig bra og koselig! :)
 
Dessverre tørke her også. Lite lyst.. og når vi først har prøvd har det føltes helt merkelig og nesten vondt..
 
Hos oss er det rimelig tørke om jeg får være helt ærlig. Så når vi først har sex er det fordi det ikke er vondt :p Men har følt ubehag etter jeg ble gravid jeg også. Har vel egentlig aldri gått tilbake til normalen siden vi fikk førstemann ;) Men sånn er det, småbarnslivet er slitsomt, og vanvittig bra og koselig! :)
Hehe kan jeg spørre hva du legger i rimelig tørke? Litt nysgjerrig på om vi er flere som har det likens, har dessverre ikke noe småbarn å skylde på :)
 
Er ikke vondt, men har ikke ofte. Men etterpå blør jeg litt, det er visst vanlig. Men prøver å ikke vise det/si det til partneren min, vil ikke at han skal føle på det. Har ikke så mye lyst på sex som før, men har som mål å ha det en gang i uken, men er ikke alle stillingene som er like behagelig. Men tenker litt på hans behov og. I begynnelsen syns samboeren min at det var litt rart, redd for ungen.
 
Er ikke vondt, men har rett og slett IKKE lyst! Så her er det tørke så til de grader.. Synes litt synd på gubben men han får leve med det. :p
 
Her hadde vi en periode hvor det kunne gå 1 uke mellom hver gang, men nå er vi back on track :hilarious: men har lurt litt på om det er noen stillinger som ikke er så bra, f.eks hvis jeg sitter oppå...føler han kommer ganske langt inn til tider, og det er ikke alltid like behagelig. Må holde han litt igjen merker jeg... men skal vel ikke være farlig o_O
 
Tørke her også. Typ sahara.. :O Men det har nok mest med hektisk småbarnstilværelse å gjøre.
 
Jeg har hatt litt vondt/ubehagelig innimellom, men tror det henger sammen med bekkenet og hvor sliten jeg er. Prøver å få til sex en gang i uken, for å få pleie mannens behov :) ellers er lysten ganske lav fra min side..
 
Jeg syns det kan være litt vondt noen ganger.
Når samboeren kommer hjem nå, så har han vært borte i 8 uker da, og bekkenet mitt blir verre for hver dag.. så lurer på hvordan det skal gå :p
 
Hehe kan jeg spørre hva du legger i rimelig tørke? Litt nysgjerrig på om vi er flere som har det likens, har dessverre ikke noe småbarn å skylde på :)
Her har jeg null lyst. Er så trøtt om kveldene at det isåfall blir morgenene som prioriteres til sex. Men det er ikke ofte jeg får lyst for å si det sånn :p
 
Jeg og synes det kan være vondt. Det er ikke bekkene, det kjennes mer ut som å skjeden er trangere og mer ømfintlig enn vanlig (virker ulogisk ettersom det skal komme en baby ut der om 3 mnd) o_O.
 
Jeg har kjempelyst! Men samboeren ikke... han syntes det er rart og "respektløst" ovenfor babyen i magen [emoji85] litt søtt, men veldig irriterende. Han har vært 2 måneder bortreist nå, og kommer hjem til uka, så håper han har lyst når han kommer hjem!
 
Jeg og synes det kan være vondt. Det er ikke bekkene, det kjennes mer ut som å skjeden er trangere og mer ømfintlig enn vanlig (virker ulogisk ettersom det skal komme en baby ut der om 3 mnd) o_O.
Da jeg var gravid sist sa legen min til meg at det er naturlig at det føles litt annerledes som gravid. Oppgaven til kroppen din om dagen er å lage en baby, ikke formere seg. Så det kan virker litt "tråere" når man er gravid. At man må jobbe litt mer med å få det skikkelig vått osv.

Hos oss er det ikke mengder om dagen. Vi er ganske slitne begge to. Men vi tar mye på hverandre likevel. Sitter sammen i sofaen på kveldene og holder på hverandre. Kjenner jo litt på samvittigheten som flere over skriver, men føler at vi har det veldig bra om dagen. Så det blir det det blir rett og slett.
 
Her har det kun skjedd 2 gang siden jeg ble gravid... hjelp... flere som har hatt det like sjeldent?
 
Back
Topp