Jeg har ikke turt å ha sex, er så redd for å miste lille spira. Vet sex ikke er farlig men likevel så tør jeg ikke å ha sex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som deg ! Ingen sex her siden positiv test , men må vel det snart ! Vil komme meg forbi uke 8 bare og ikke føle at jeg er sååå oppblåst og ja !Hvordan er det med sexlivet deres nå? Har dere hatt noe sex etter dere fikk en positiv test?
Jeg har ikke turt å ha sex, er så redd for å miste lille spira. Vet sex ikke er farlig men likevel så tør jeg ikke å ha sex![]()

Samme som deg ! Ingen sex her siden positiv test , men må vel det snart ! Vil komme meg forbi uke 8 bare og ikke føle at jeg er sååå oppblåst og ja !![]()

Det føles altså så godt og deilig at jeg blir gal. Men jeg har blitt ekstra kåt hver gang jeg er gravid. 

Mannen mener etter uke 12 får være trygt
Blir uansett ikke noe så lenge jeg går på cyclogest.![]()
Jeg må ha sex, og vil ha sex enda oftere når jeg er gravid enn ellersDet føles altså så godt og deilig at jeg blir gal. Men jeg har blitt ekstra kåt hver gang jeg er gravid.
Bare synd mannen ikke får de samme hormonene
Hadde jeg begynt å blø eller spotte etter sex hadde vi nok holdt litt igjen. Men tenker å leve sin normalt frem til kroppen sier stopp![]()

Kunne ikke vært mer enig!Enig med deg, får mer lyst når jeg er gravid.
Har enda ikke sett mannen min siden jeg ble gravid, men til helgen kommer han hjem og da kan han glede seg
Blir nesten bekymret for alle som er redd for å ha sex osv. Det er ikke farlig å ha sex. Å være gravid er heller ikke farlig. Hvis du skulle miste er det mest sannsynlig for at det ikke var levedyktig o.l. Og da mister du uansett hvor mye eller lite sex du har.
Så har du lyst, har du lov![]()
For min del har det vært viktig å beholde den seksuelle delen av meg gjennom svangerskap. Selvom jeg har hatt noen kjemiske nå er jeg ikke redd for at det skal bli spontanabort av en orgasme