Sex…

MammaJuly2022

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Juliknøttene 2022
:p Hvordan er det med sexlivet deres nå? Har dere hatt noe sex etter dere fikk en positiv test?
Jeg har ikke turt å ha sex, er så redd for å miste lille spira. Vet sex ikke er farlig men likevel så tør jeg ikke å ha sex :(

Vi hadde noen få ganger , men fikk så vondt i magen etterpå så har stått over til nå :P

En gang bare:p Frykter at jeg skal blø etterpå og freake ut, men håper å komme over det etterhvert som jeg kommer lenger :)

:p Hvordan er det med sexlivet deres nå? Har dere hatt noe sex etter dere fikk en positiv test?
Jeg har ikke turt å ha sex, er så redd for å miste lille spira. Vet sex ikke er farlig men likevel så tør jeg ikke å ha sex :(
Samme som deg ! Ingen sex her siden positiv test , men må vel det snart ! Vil komme meg forbi uke 8 bare og ikke føle at jeg er sååå oppblåst og ja ! :wacky:

Ingen samleie men vi pleier nå å kose oss på andre måter ofte også, så har liksom ikke vært noe stress :)

Samme som deg ! Ingen sex her siden positiv test , men må vel det snart ! Vil komme meg forbi uke 8 bare og ikke føle at jeg er sååå oppblåst og ja ! :wacky:

støtter denne! Deilig å høre at det ikke bare er meg/vi.

Samme her! Redd for å miste, selv om jeg vet det ikke skal ha noe å si. Også har jeg ikke følt for det heller egentlig, oppblåst, kvalm, murringer og ømme pupper :hilarious:

Har hatt sex noen ganger etter positiv test ja :D Prøver å ikke la det bli som i forrige svangerskap da vi nesten ikke hadde sex og brukte laaaaang tid etter fødselen på å komme igang igjen også. Jeg mista helt lysten etter å ha gått så lenge uten og følte veldig på at alt var så annerledes «der nede»…. Samtidig som jeg trengte å ha kroppen min for meg selv når jeg ikke måtte bysse eller amme osv. Det var utrolig vanskelig å finne tilbake den gleden, og vi hadde maaange samtaler rundt det, så vil ikke ha det sånn igjen :Heartred

Har hatt sex ja, men vært litt mere forsiktige.
Stoppet opp da jeg fikk blødning/spotting. Fikk høre det er bare å "kjøre på" av gyn når vi var til ul. :happy112
Skulle vi være uheldig å miste, er det ikke på grunn av sex. Men klart, kroppen vil si i fra om det ikke er rett.

Fra jeg fant ut at jeg var gravid(uke 4) og frem til uke 7 har jeg innimellom hatt veldig lyst, så vi har hatt en del. Vært mer uggen siste uken og lysten har ikke vært tilstedeværende, men er ikke redd for å miste pga det:) men forstår godt at det er flere som er det!

Før jeg fant ut at jeg var gravid så bestilte jeg en adventskaldender fra nytelse.no men nå vet jeg ikke om vi blir å bruke det i desember vi har heller ikke hatt sex siden vi fant det ut på for 7 uker siden. er redd for å miste og begynne å blø ‍♀️

Er bare så kvalm og sliten at det ikke blir noe av nå, men sist tok det seg opp igjen etterhvert.

Jeg må ha sex, og vil ha sex enda oftere når jeg er gravid enn ellers :hilarious: Det føles altså så godt og deilig at jeg blir gal. Men jeg har blitt ekstra kåt hver gang jeg er gravid.

Bare synd mannen ikke får de samme hormonene :laughing8

Hadde jeg begynt å blø eller spotte etter sex hadde vi nok holdt litt igjen. Men tenker å leve sin normalt frem til kroppen sier stopp :happy:

Jeg tørr heller ikke, så når det kom opp på Instagram nå nylig at kondomeriet har laget en egen serie for menn måtte jeg ta en tur innom for å kjøpe en liten gave

Uhm, nei. Og ikke aner jeg om det blir noe heller. Altoverspennende kvalme gjør at jeg ikke har det minste lyst.
Tror vi hadde sex to ganger i svangerskapet med førstemann, og en eller to ganger med andremann..
Kan tro mannen er glad for at jeg er så kvalm, ja...

Mannen mener etter uke 12 får være trygt :hilarious:

Blir uansett ikke noe så lenge jeg går på cyclogest. :p

Mannen mener etter uke 12 får være trygt :hilarious:

Blir uansett ikke noe så lenge jeg går på cyclogest. :p

Åh den ser jeg., jeg sluttet på cyclogesten på mandag eller noe, blitt litt endring i status der nede, ja...

Jeg må ha sex, og vil ha sex enda oftere når jeg er gravid enn ellers :hilarious: Det føles altså så godt og deilig at jeg blir gal. Men jeg har blitt ekstra kåt hver gang jeg er gravid.

Bare synd mannen ikke får de samme hormonene :laughing8

Hadde jeg begynt å blø eller spotte etter sex hadde vi nok holdt litt igjen. Men tenker å leve sin normalt frem til kroppen sier stopp :happy:

Enig med deg, får mer lyst når jeg er gravid.
Har enda ikke sett mannen min siden jeg ble gravid, men til helgen kommer han hjem og da kan han glede seg :laughing005:love017:love017

Blir nesten bekymret for alle som er redd for å ha sex osv. Det er ikke farlig å ha sex. Å være gravid er heller ikke farlig. Hvis du skulle miste er det mest sannsynlig for at det ikke var levedyktig o.l. Og da mister du uansett hvor mye eller lite sex du har.
Så har du lyst, har du lov :love7

Enig med deg, får mer lyst når jeg er gravid.
Har enda ikke sett mannen min siden jeg ble gravid, men til helgen kommer han hjem og da kan han glede seg :laughing005:love017:love017

Blir nesten bekymret for alle som er redd for å ha sex osv. Det er ikke farlig å ha sex. Å være gravid er heller ikke farlig. Hvis du skulle miste er det mest sannsynlig for at det ikke var levedyktig o.l. Og da mister du uansett hvor mye eller lite sex du har.
Så har du lyst, har du lov :love7
Kunne ikke vært mer enig!

De ligger godt beskyttet inni hulen sin. :happy: For min del har det vært viktig å beholde den seksuelle delen av meg gjennom svangerskap. Selvom jeg har hatt noen kjemiske nå er jeg ikke redd for at det skal bli spontanabort av en orgasme :happy:
+ det er så godt å være ferdig med "pliktsexen". :D

Men selvfølgelig nå er jeg litt dreven i gamet da. Har vært igjennom noen svangerskap med sex og det har alltid gått bra :happy:

Kos deg masse med mannen din :cool05:wav

Åh, dere som får mer sexlyst er heldige! Her var det totalt motsatt sist, jeg hadde omtrent aldri lyst, og syntes det var ekkelt å kysse :eek: Ble fysisk uvel av det. Stakkars mannen min. Håper ikke det blir sånn denne gangen.

Vi har heller ikke hatt sex etter positiv test, men det er ikke fordi jeg er redd for å miste, kun fordi vi er utslitte småbarnsforeldre :hilarious:

Back
Topp