Seventh time´s a charm

Bie88

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg og min samboer ble enige om at jeg skulle gå av p-piller i august fordi kroppen begynte å reagere på pillene etter lang tids bruk. Tanker var at "hvis det skjer noe, så skjer det". Begge tenkte at det kom til å ta lang tid før syklusen ville stabilisere seg etter pilleslutt.

Allerede i slutten av september/begynnelsen av oktober var alle symptomer på graviditet der. Jeg kjøpte graviditetstest, 2 pakning, men begge var negative. Og slik forsatte det, jeg tok en til, og en til, og en til og enda en til. Men alle var negative o_O

Så kommer november, alle symptomene er fortsatt der og jeg sier til min samboer at "hvis det ikke avtar nå snart, så må jeg jo dra til legen, tenk om det er noe galt". Så tanken var å dra til legen i slutten av mnd, om symptomene var der fortsatt.

Men så i går, jeg har besøk av min storesøster som sier: "Vi skal ikke bare kjøre bort på apoteket å kjøpe 1 til test da, bare for å være sikker? Jeg tror det er noe". Hun får meg inn i bilen og kjører meg bort til apoteket. På vei hjem gjetter vi resultatet, jeg er helt sikkert på at jeg får enda en negativ (har jo tross alt fått 6 negative fra før) og hun er skråsikker å at den blir positiv!

Og tror du ikke hun hadde rett;) Regnet ut ifra forrige menstruasjon så er jeg i uke 9 i dag:)

Fortsatt litt sjokkert her i huset, men veldig lykkelige :)
 
Back
Topp