lillesimone
Glad i forumet
Pga høyt blodtrykk er jeg nå på medisiner og skal tilbake til sykehuset og settes igang på torsdag. Så snart får vi møte lille i magen ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pga høyt blodtrykk er jeg nå på medisiner og skal tilbake til sykehuset og settes igang på torsdag. Så snart får vi møte lille i magen [emoji173]
Lykke til!
Hvilken uke er du i ved igangsetting?
Skal selv settes i gang uken etterpå, ved 38+0.
Lykke tilMasse lykke til[emoji56]Skal selv settes i gang på mandag, er da 37+3. Tenk at vi snart får møte mageboerne våre!
Masse lykke til[emoji56]Skal selv settes i gang på mandag, er da 37+3. Tenk at vi snart får møte mageboerne våre!
Føder sikkert ikke med det første jeg heller, trøst deg med detHva skjer med at alle skal føde nå daJeg vil ikke være igjen alene
![]()
Takk, førstegangs, og ekstremt spent Har kronisk bindevevssykdom, og har et risikosvagerskap. Utviklet i tillegg intrahepatisk cholestase (ekstrem svangerskapskløe og økte gallesyreverdier) i uke 33, så da er det vanlig at fødsel settes i gang senest uke 37/38 slik jeg forstår det, ettersom dette utgjør en større risiko for babyen.Lykke til, hvorfor settes du igang?![]()
Skulle mye heller gått til termin og hatt en fødsel som kom i gang av seg selv, er jo ofte en grunn til at man settes i gang [emoji14]Hva skjer med at alle skal føde nå daJeg vil ikke være igjen alene
![]()
Skjønner det altsåSkulle mye heller gått til termin og hatt en fødsel som kom i gang av seg selv, er jo ofte en grunn til at man settes i gang [emoji14]
Blir ikke alene...vi er flere med termin seint i september som ikke har noen sikre tegn på fødsel endaHva skjer med at alle skal føde nå daJeg vil ikke være igjen alene
![]()