På helg...? Gjør de det..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På helg...? Gjør de det..?
Det vurderes. Men sidennjeg ikke har fått beskjed i dag, blir det nok ikke til det føe neste uke hvertfallSkal du settes igang?![]()
![]()
![]()
Åå så spennende da!!Det vurderes. Men sidennjeg ikke har fått beskjed i dag, blir det nok ikke til det føe neste uke hvertfallSkal i såfall settes igang grunnet plager og smerter, ikke fordi det er fare for liv og helse. Så de utsetter nok.
Ja, i grunn. Men skulle ønske jeg følte mer spenning enn frustrasjon :-/ Nå har jrg så mye vondt, at jeg ikke klarer å ta meg av treåringen hjemme engang :-(Åå så spennende da!!![]()
jeg fikk ballong seint en fredagskveld klokka 23. De trodde forsåvidt at de måtte ta den ut selv søndag formiddag, men den falt ut lørdag ettermidag, fødte natt til søndag. Så MÅ de, så gjør de det selvfølgelig, men ved overtid tror jeg de ser ann. Svigerinna mi var 11 dager på overtid en søndag og fikk beskjed om at de satt henne i gang fredag morgen om fødselen ikke startet av seg selv.På helg...? Gjør de det..?
Trodde ikke man ble satt i gang pga det, så lenge baby hadde det fint.Ja, i grunn. Men skulle ønske jeg følte mer spenning enn frustrasjon :-/ Nå har jrg så mye vondt, at jeg ikke klarer å ta meg av treåringen hjemme engang :-(
Joda, de gjør det så lenge det går såpass ut ocer livskvalitet på den gravide, og det er fødselsangst, svangerskapsdeoresjon og diverse andre greier inni bildet. Men tror ikke det er "dagligdags" at de gjør det... Er 38+6.Trodde ikke man ble satt i gang pga det, så lenge baby hadde det fint.
å ta meg av ungene mine har jeg gitt opp. Det er oftere de som tar seg av meg... Snille gutter!
Hvor langt de du på vei?