Settes igang...?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
På helg...? Gjør de det..?

De må nok det innimellom, men de forsøker å unngå det. Men med de nye retningslinjene skal du hvertfall vurderes max 11 dager over termin. Er det en lørdag må de jo gjøre det på en lørdag.

Ja. Om grunnlaget er godt nok. ;) har ei vennine som ble det, grunnet svangerskapsforgiftning riktig nok... Om det er planlagt så er det vel bare søndager som er "fridag" er ihverfall slik på ks ;)

Må babyen ut så må den ut! :D men ja altså, går man lenge nok over tiden eller det er behov for igangsetting, kan de vel ikke ta hensyn til hvilken dag det er! :)

Selv blei eg satt igang fredag ettermiddag. Dette var 4.5 uke før termin, og dei vurderte situasjonen som kritisk. Fikk ballongen fredag ettermiddag og fødte lørdag kveld.

Jeg ble satt igang på morgenen på en søndag :) Fikk også tilbud om å settes igang morgenen før, men takket nei :)

Dei gjer det som må gjerast når det er behov for det...

Men dei planlegger antagelig ikkje mange igangsettinger i helga om det ikkje er hastverk og kan vente til mandagen.

Skal du settes igang? :) :) :)
Det vurderes. Men sidennjeg ikke har fått beskjed i dag, blir det nok ikke til det føe neste uke hvertfall :-P Skal i såfall settes igang grunnet plager og smerter, ikke fordi det er fare for liv og helse. Så de utsetter nok.

Åå så spennende da!! :)
Ja, i grunn. Men skulle ønske jeg følte mer spenning enn frustrasjon :-/ Nå har jrg så mye vondt, at jeg ikke klarer å ta meg av treåringen hjemme engang :-(

jeg fikk ballong seint en fredagskveld klokka 23. De trodde forsåvidt at de måtte ta den ut selv søndag formiddag, men den falt ut lørdag ettermidag, fødte natt til søndag. Så MÅ de, så gjør de det selvfølgelig, men ved overtid tror jeg de ser ann. Svigerinna mi var 11 dager på overtid en søndag og fikk beskjed om at de satt henne i gang fredag morgen om fødselen ikke startet av seg selv.

Ja, i grunn. Men skulle ønske jeg følte mer spenning enn frustrasjon :-/ Nå har jrg så mye vondt, at jeg ikke klarer å ta meg av treåringen hjemme engang :-(
Trodde ikke man ble satt i gang pga det, så lenge baby hadde det fint.

å ta meg av ungene mine har jeg gitt opp. Det er oftere de som tar seg av meg... Snille gutter!

Hvor langt de du på vei?

Trodde ikke man ble satt i gang pga det, så lenge baby hadde det fint.

å ta meg av ungene mine har jeg gitt opp. Det er oftere de som tar seg av meg... Snille gutter!

Hvor langt de du på vei?
Joda, de gjør det så lenge det går såpass ut ocer livskvalitet på den gravide, og det er fødselsangst, svangerskapsdeoresjon og diverse andre greier inni bildet. Men tror ikke det er "dagligdags" at de gjør det... Er 38+6.

Jeg ble satt i gang pga jeg var syk, men de satte meg ikke i gang før uke 39. Det var uaktuelt, de ville heller da legge meg inn med intravenøs og morfindose for hvile. Håpe du får føde snart :)

Back
Topp