Settes igang imorgen!

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Nå er jeg super spent! Settes igang imorgen, og skal møte kl 09.
Om jeg er umoden blir det ballong, og hvis jeg er moden blir det stikkpiller. De sa jo jeg var avflatet og 1-2 cm for 2 uker siden. Alikevel er jeg ikke heeelt trygg på at jeg slipper ballong :p vil helst slippe den gitt! :p

Spørs om det blir mye søvn, og stakkars samboer er mer stressa enn meg :D

Om jeg er umoden blir det ballong, og hvis jeg er moden blir det stikkpiller. De sa jo jeg var avflatet og 1-2 cm for 2 uker siden. Alikevel er jeg ikke heeelt trygg på at jeg slipper ballong :p vil helst slippe den gitt! :p

Nå sitter jeg her med ballong :p ikke noe behagelig. Men godt å være igang. Lykke til! Håper du slipper ballongen :)

Nå sitter jeg her med ballong :p ikke noe behagelig. Men godt å være igang. Lykke til! Håper du slipper ballongen :)

Lykke til begge to! :D

Lykke til begge to! :D
Masse lykke til! ❤️
Spennende! Lykke til :)
Lykke til begge to:happy:

Tusen takk alle! Nå er det bare en liten halvtime til vi reiser hjemmefra! :D vondt i magen av sommerfugler og pulsen i halsen :P iiik, nå er han her snart! Helt sykt å tenke på at ventetiden er over.

Masse lykke til :)

Herreguuud,kan ikke forestille meg hvor spent du/dere må være!!:D misunner deg veldig,og samtidig ikke :eek:
Hvis du orker,hold oss oppdatert da :Heartblue

Back
Topp